Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881621 Wie Rookt Er Hier Weer

• Auteur

Hallo,

zoals ik dus al vroeg, wie rookt er van jullie?

Ik was denk ik 1 maand nadat Nino is geboren weer begonnen en toen kreeg mijn jongere broertje (30jr)  in december een hartinfarct en daar was ik zo van geschrokken dat ik meteen weer gestopt ben (mijn vader is 18 jr geleden overleden aan een hartstilstand) maar nu krijg ik steeds meer "trek"  in een sigaret en het kost me veel moeite hoor, maar ik doe het niet……..

Iemand anders nog een rookverslaving…..?????

#3672785 Quote

Hoi Angelface,

ik heb altijd gerookt, totdat ik erachter kwam dat ik zwanger was. Toen ben ik meteen gestopt en sindsdien rook ik nog steeds niet meer. Ben er echt helemaal vanaf nu. Gelukkig. Mijn man is ook gestopt toen Twan 2 mnd was, dus die is er ook al een half jaar vanaf. Ben daar ook heel blij mee. En ik moet zeggen, dat ik eigenlijk ook helemaal geen behoefte heb aan een sigaret. Houwen zo. Jij ook. Volhouden hoor!!!!!

Liefs Maaike

#3672786 Quote

Hoi Maaike,

Ik doe heel erg mijn best….. maar het valt soms niet mee.
    Stom hé, ik heb tijdens het klussen  en  met mijn zwangerschappen ook nooit gerookt.
    Helemaal nooit moeite mee gehad en nu ineens wel…….
    Goed van jou en van je hubbie, mijn hubbie rookt nog wel maar nooit binnen en ook niet veel gelukkig….  

#3672795 Quote

Hoi,

Ik rook nog steeds ook tijdens mijn zwangerschap gerookt maar hooguit 1  a 2 per dag. Ik weet t t is niet goed maar ja… En nu roken we in de keuken (afgesloten) onder de afzuigkap met het raam open. En als het ff kan lopen we naar buiten toe.

xx Elly

#3672834 Quote

ik ben na 21 jaar roken, nu sinds 2 jaar eindelijk gestopt. Ik heb het gedaan met behulp van de pleisters, maar ik moet zeggen dat ik nog steeds regelmatig snak naar een peukie hoor!
    Het enige wat mij tegen houd is Fabio: ik kan het hem niet aandoen om met die vieze rookadem boven zijn gezichtje te hangen! Bah!!!!

Groetjes van Cissy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen