Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881622 Twan Rupst

• Auteur

Ja, ik kan het geen tijgeren of kruipen noemen, maar hij schuift zijn benen onder zijn kont en strekt ze dan weer. Net een rupsje dus. Hij komt vooruit of liever gezegd achteruit, want hij duwt zich dan weer terug met zijn handen. Ik vind het echt helemaal geweldig!!! Sinds zaterdag doet hij dit en ik ben super trots!!!!!

Als hij er genoeg van heeft, rolt hij de hele kamer door. Doet hij ook pas sinds t weekend. Is Twan zo'n late of zijn die van jullie zo vroeg??

Liefs Maaike mv Twan 8,5 mnd

#3672782 Quote

Nee hoor, niks te laat…..
    Grappig hé,heeft Nino ook gedaan dat Rupsen, en dan ineens gaan ze vooruit tijgeren, duurt nog wel even of hij heeft het ineens door…….

#3672794 Quote

Grappig! Tyche doet het ook en nu heb ik er dus een woord voor. Rupsen!

#3672811 Quote

jippppppppie, Lukas heeft dat ook een hele tijd gedaan (cowboyen noemen ze dat op het kdv). Ik dacht dat hij daardoor nooit zou leren kruipen maar dat doet hij ook als de beste.

#3672934 Quote

Hihi, grappig lijkt me dat. Kian 'kikkert'. Handen op de grond slaan, opdrukken en naar voren laten vallen, en ondertussen als een malle met de beentjes intrekken en strekken (niet dat dat enigszins meedraagt aan het vooruitkomen, maar hij doet het wel). Die naam had ik hier ook vandaan (volgens mij had Marieke die verzonnen, of niet?).
    Maar we hebben nu dus, tijgeren, rupsen, kikkeren, cowboyen, zijn er nog andere leuke benamingen? (graag met uitleg hoe dat eruit ziet)
    Liefs Nelleke

#3672938 Quote

Wat is cowboyen?

#3672948 Quote

He leuk zeg dat hij nu kan rupsen.
    Tess doet nog niets van dit alles en ze is 9 maanden .

Groetjes sandra

#3673024 Quote

cowboyen is hetzelfde als rupsen. (zie reactie boven)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen