Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881627 Mama Mishandeling

• Auteur

Ook wel eens last van mama mishandeling? Yari doet t regelmatig. Als hij op schoot staat dan zet ie zijn handen in mijn gezicht en dan knijpt ie of slaat en dat gaat best hard. Het scheelt dat t nog niet expres gebeurt haha maar ik heb er al een blauw oog aan overgehouden.

Bij jullie ookal schade??

xx Elly

#3672807 Quote

Hier gaat het vaak van per ongeluk over in expres.
    Eerst een beetje met dat handje over je gezicht en vervolgens…. KLAP.
    Dan zie je hem ondeugend kijken en moet lachen, maar als ik dan zegt AUW pas op, trekt hij een pruillip

Pauline

#3672808 Quote

Ik heb mijn haar maar kort laten knippen omdat ik het getrek zat was.

Werk jammer genoeg niet goed want hij trekt nu de kleine haartjes in mijn nek en dat doet nog veel zeerder.

Maar ik vind het korte haar wel veel makkelijker en vlotter, het staat een stuk beter (al zeg ik hetzelf)

Annemieke

#3672819 Quote

hier ook zo 'n kleine knijperd
    en hij knijpt flink door en als hij ook
    nog wat lange nageltjes heeft dan
    blijft er zo 'n afdruk in je wangen staan
    probeer het hem af te leren maar
    lorenzo ziet overal humor in

groetjes
    Bianca mv Lorenzo

#3672823 Quote

Ook hier zo'n mishandelde mama.
    Het gaat vaak eerst uit de grap en dan gaat meneertje door in zijn spel en dan
    woppa een blauwe plek onder het oog of lip stuk.
    Milan heeft het ook al eens gepresteerd om mij twee keer op een dag naar Hans Anders te laten gaan om mijn bril weer te fatsoeneren (de meiden aldaar zagen de humor er nog wel van in, mama iets minder)

Jolanda

#3672824 Quote

Ja ja..ik ken het.Tess trekt ook aan mijn haar .Ik heb lang haar en dan heb ik een paardestaartje,want dan zal ze er wel niet bijkunnen…nou mooi wel.Ook aan mijn wenkbrauw,neus en lippen trekken is erg interessant.Ze kijkt er ook heel onderzoekend bij.Maar als ik AUW roep laat ze wel gelukkig wel los  hoor.En bij Papa wil ze zijn bril nogal eens hebben en dat mag niet en dan krijgen we zo'n mooi pruillipje..haha

Groetjes Kitty en Tess

#3672835 Quote

Mijn haar is hier en daar iets dunner, voor de rest geen schade haha..

Esmé mv Kay

#3672837 Quote

Hahha, Tessa trok gister (kadootje voor moederdag) wat haren uit mn bolleke. (mijn mijn oor)   Van die lekkere donsharen die zooooon pijn doen als ze er aan trekt. Alleen trok ze nu wel erg hard……….

En met die handjes trekt ze wel eens aan je mond….aaaaai…….

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

#3672884 Quote

Ja grrrr knijpen, slaan, haren trekken…..en dan lief lachen grrrr

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen