Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881649 Hoe Kom Ik Aan Een Speelgoedkist

• Auteur

De topic zegt het al… Tygo krijgt steeds meer groter speelgoed (mamma is verslaafd aan marktplaats hihi). Dit is niet meer in de la onder zijn box op te bergen. Daar kunnen alleen hele platte en kleine dingen in.

Nu was ik op zoek naar een speelgoedkist, zodat alles mooi bij elkaar opgeborgen ligt… Ik weet alleen niet waar ik moet zoeken.

Wie weet waar je die kisten (niet al te duur) kunt halen???
    En nee… er staat er niet eentje bij mij in de buurt op marktplaats hahahaha

Groetjes happyM.

#3673000 Quote

Ikea heeft soms ook wel leuke, en bij de gamma,praxis,leen bakker heb je ze vaak ook wel maar dan moet je ze zelf lakken. Wij hebben voor nick een speelgoedbankje waar je speelgoed in kwijt kunt.

Groetjes sandra

#3673001 Quote

Kijk…. ik ben één van de makkelijken… ik wil dus niet nog eens gaan lakken, maar meenemen en volladen maar… hihihihi
    Kant en klaar dus…

HappyM.

#3673002 Quote

Sja, ik heb 'm toch echt van Marktplaats gehaald hoor….
    Heb je alle zoekopdrachten geprobeerd??
    Dus: Dekenkist, speelgoedkist, opbergkist…..

Succes!
    Liefs Annet

#3673009 Quote

Ja ze staan er wel, maar ik ga geen 100 km rijden voor zo'n ding. Ik zoek ze in de buurt….

#3673058 Quote

Ik was er ook naar op zoek! En ik heb ém gevonden! Hij is wel aan de prijzige kant maar vind hem wel helemaal leuk! Wij zijn "aan het sparen" voor dat ding, want in onze ogen is ie het waard! Wij wonen ook erg dichbij zodat we hem kunnen ophalen en dat scheelt veselijk in de kosten… ( Misschien kan ik hem anders een keer meenemen naar de volgende forumdag??)   Kijk maar, ik vind er geweldige leuke dingen op staan.
    http://www.hetkleinepaleis.nl

-X- marieke

PS heeft je autootje nu al een naam? Mijn Jap ( Matiz)   is in elkaar gereden en ik heb vandaag de andere auto opgehaald: een oranje 206! En dit is voor het eerst dat ik niet gelijk een naam voor mijn auto weet! Als je tips hebt??? HAhAHHA!  

#3673077 Quote

In het blaadje van de Karwei staat er eentje… kweet niet of het wat is hoor, heb hem nog niet gezien in het echie, maar ga wewl kijken…. donderdag denk ik.

Succes Nanda

#3673156 Quote

Hee hoi,
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben gisteren in de IKEA geweest en ik moet zeggen: daar hadden ze niet veel soeps. 1 stoffen (en hele slappe) schatkist. Ik vond het ook nog lelijk ook. 1 houten kist (wel iets wat ik zoek) maar dat was een hele kleine.
    Ze hadden wel van die kasten waar je speelgoedkratten in kunt hangen. Platte en diepere kratten. Die was op zich wel leuk, maar daar mis ik de ruimte voor in huis….

Hmmmm ik blijf nog even zoeken denk ik… Als iemand wat weet…. ik hoor het graag.

Groetjes happyM.

p.s. de auto heet (op z'n meest bekakt gezegd) DEAWOO…. hahahahaha, maar dan moet je het wel heeeeel overdreven bekakt zeggen, dan is het het leukst…

#3673159 Quote

Ik heb bij Ikea een leuke grote rietenmand met deksel gekocht. De deksel is niet zwaar dat als hij onverhoop dicht valt zal het niet al te veel pijn doen.

Annemieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen