Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881651 Hoe Is Het Met Kay

• Auteur

Hee Esmé,

Ik was benieuwd hoe het met Kay gaat, is hij alweer wat opgeknapt??

Groetjes van Cissy en Fabio

#3673056 Quote

Hoi!

Lief dat je er naar vraagt!

Met Kay gaat het een beetje wisselend. Ene keer lacht hij de hele dag door en is er niets aan de hand en de andere keer heeft hij het zweet op z'n hoofdje staan met dikke tranen.. Er heerst waterpokken op het KDV, misschien dat dat er aan zit te komen?

Anders hou ik het op zijn voortanden die boven zijn aan het doorkomen, danwel de nasleep van de enorme sprongen van afgelopen weken.
    Tis een beetje wisselend dus..

Ik hou het gewoon in de gaten..

Esmé mv Kay

#3673067 Quote

Ach arm manneke.
    Knap maar snel weer op.

Kus Pauline

#3673075 Quote

Hoi lieve Kay en Esmé,

Dat vroeg ik me nu ook al de hele dag en gister af, helaas erg druk op het werk dus weinig tijd gehad om te lezen en te schrijven.

Ik hoop dat de kleine man snel opknapt, het deed me aan Tess denken, ze was ook een keer opeens ziek en hing ook als een lappe popje tegen me aan. Zo zielig. Ik had het met hem te doen.

Geef hem een dikke knuffel en een kusje van Tess

Groetjes Nanda

#3673090 Quote

Ja het was écht van het één op het andere moment.. Dat was totaal niet Kay, die wil normaal alleen maar lol maken en er met de neus bovenop zitten. Vandaar dat ik meteen door had dat er iets mis was,.. gelukkig maar

Lief dat jullie aan hem hebben gedacht!
    Maar volgende keer zijn we weer gewoon van de partij hoor!!

Esmé mv Kay

#3673129 Quote

Geef het manneke ook maar een hele dikke knuffel van Lyanne!

Groetjes,Marieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen