Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881657 Mijn Meisjes

• Auteur

Het is me gelukt, een foto van mijn meiden!
    Helaas een oude van de oude camera.
    Vrijdag gaan we kijken voor een nieuwe camera, iemand nog tips/suggesties???

groetjes Danielle.

#3673088 Quote

Wat een mooie schatjes!

Wij hebben anderhalf jaar geleden een digitale spiegelreflexcamera gekocht. Het is een dure aanschaf, maar tot nu toe nog helemaal geen spijt van gehad. We hebben een Nikon D50. Wat bij ons ook meespeelde is dat mijn man slecht ziet en op een "gewone" digitale camera niet kon zien waarop hij scherpstelde. Nu kan ook hij hele goede foto's maken.  Onze "gewone" digitale camera was ook een hele goede (van minolta), maar het verschil is toch nog heel groot. Onze camera nu maakt veel mooiere foto's.

Wil je geen spiegelreflex, dan nog een tip. De beter digitale camera's zijn die camera's die voorheen ook al goed waren bij de gewone spiegelreflex camera's (Canon, minolta, nikon). Het aantal pixels zegt niet alles. Laat je goed informeren bij een goede fotozaak en kies daar de camera die bij je past. Kun je daarna nog altijd kijken of je de camera ergens anders goedkoper kunt krijgen!

Succes met het zoeken naar de juiste fotocamera voor jullie!

Groetjes,
    mama van Tijs

#3673101 Quote

Liefffffffffffff

#3673103 Quote

ahhhhhhh wat een lieve foto

#3673104 Quote

mooie foto hoor, en wat een lieve foto.

Groetjes sandra

#3673107 Quote

Wat schattig!!!!!!!!!!!!

Liefs Annet

#3673150 Quote

Aahh!!!Wat lief!!

Groetjes Kitty en Tess.

#3673330 Quote

Dank je voor de tip mama van Thijs.
    Ik heb zelf € 300,00 in mijn hoofd voor een camera en ben benieuwd of we hier een goed toestel voor kunnen vinden.
    Ik "vergeet" gewoon om foto's te maken, maar met de nieuwe camera zal ik daar eens actiever in gaan worden, ook door de leuke foto's hier op het forum!
    Vrijdag gaan we naar een goede fotozaak, ben benieuwd.

groetjes Danielle.  

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen