Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881660 Ostehopaat

• Auteur

Hallo,

Ik heb hier wel eens gelezen dat sommige van jullie naar een ostheopaat geweest zijn.
    Nu zit ik daar ook over te denken dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Mijn zoontje huilt toch nog behoorlijk veel. Ik kan er niet zo goed de vinger op leggen wat het nou is. Of het nou gewoon aandacht vragen/ mopperen is of dat er daadwerkelijk iets is. Hij is wel ter wereld gekomen met een zware bevalling (tang verlossing) dus misschien heeft hij ook wel gewoon pijn ofzo (anhoewel ik dat niet echt duidelijk kan merken hoor). Daarnaast is hij vaak erg druk en onrustig.

Dus graag jullie ervaringen. Waarvoor gingen jullie en heeft het geholpen?

#3673123 Quote

iris is met de vacuumpomp geboren
    en ze had iets niet helemaal goed in het nekje zitten.(ze kon ook haar hoofd niet naar links draaien)ze had een aantal dingen die leken op het kiss syndroom ben toen naar een manueel therapeut geweest en deze heeft het nekje gemasseerd. meteen bij thuiskomst zag ik al verschil na 3 keer kan ze weer alles en heeft ze nergens meer last van.
    ik ben er zeer tevreden over geweest.
    groetjes petra

#3673134 Quote

LUkas is met de vacuumpomp geboren en dat heeft mij nooit lekker gezetten. Een maand of twee terug ben ik met hem naar een chiroprakter geweest. Ze heeft wel wat dingen gedaan en opvallend was dat er inderdaad twee spieren goed vast zaten (ik zag het aan Lukas zijn reactie). Ik kan niet zeggen dat hij daarna echt een ander kind is geworden maar ik ben er in elk geval geruster op.

#3673140 Quote

Hoi,

Tess is ook bij de Osteopaat geweest, het heeft zeker geholpen en is nu een blijer kindje. Tess is zonder hulp geboren, maar wel met maar 2-3 keer persen, daardoor is er toch best wat druk op der hoofdje gekomen.

Tess vond het allemaal prima, lekker een flesje erin terwijl ze er lag (kan niet bij ieder kindje natuurlijk).

De laatste 2 keer had ik wel zo iets van, kom ik niet terug omdat hij geld wil verdienen. Maar goed, toch maar gegaan en alles schijnt nu beter te zijn.

Succes,

Nanda, mv Tess

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen