Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881661 Kruipen Ofzo Dan

• Auteur

Sja, eigenlijk vind ik het wel heel stoer, maar eigenlijk ook weer niet.
    Stef ging gisteren achteruit de hele kamer door! Hij schoof echt een heel eind en vond het volgns mij nog leuk ook. Hij was ineens zo zoet…. Maarrrr het lijkt niet op kruipen. Hij schuift gewoon steeds verder naar achteren als hij zijn handjes op de grond zet…
    Nou ja, als hij dit een tijdje kan, zal hij vast de behoefte krijgen om te zien waar hij nou eigenlijk naartoe gaat……

Leidde het achteruit kruipen bij iemand tot écht kruipen?
    Ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig of dit een nieuw tijdperk gaat worden….haha

Liefs Annet

#3673120 Quote

hallo
    iris doet dit nu ook al een week of twee en nu gaat ze op handen en knieen zitten en wiebelt van voor naar achter en dan stekt ze zich weer
    binnen kort heeft ze in de gaten dat ze zo vooruit kan komen.
    dus dit is de voorloper op kruipen(bij iris dan)
    groetjes petra en iris nog 1 week en dan is ze 8 maanden

#3673121 Quote

Ja hier is het ook begonnen met achteruit schuiven.
    Daarna op handen en knieen en heen en weer wiebelen.
    Nu schuift/kruipt hij op knieen en handen vooruit Hij kruipt met het ene been en het andere sleepthij bij.
    Met als gevolg… de emmer water over de laminaatvloer in zijn kamer.

Pauline

#3673244 Quote

Gaat goedkomen!
    Zodra hij merkt dat ie bewust ergens kan komen met dat gekronkel van 'm, gaat ie ineens vooruit (hoop ik voor je). En anders is dit toch ook SUPERschattig!
    Liefs NElleke

#3673351 Quote

heey annet

dit doet sophie ook…. hahaha je zou idd bijna gaan geloven dat stef het heeft afgekeken bij sophie….

maar dan ook alleen maar achteruit en om haar as heen…
    ze komt al wel bijna de hele kamer door, maar de goede versnelling blijft zoek!!!

liefs tobi

#3673360 Quote

Hahaha Tobi, als Sophie het ineens snapt, bel me dan even, dan kom ik weer even langs…hahahaha

Enne meiden, bedankt voor de reacties. We kijken nu echt uit naar het groooote moment…hihi

Liefs Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen