Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881662 Cb Geweest

• Auteur

Ik ben gisteren weer met mirthe naar cb geweest voor haar 9maandse controle. Ze is nu 76cm en weeg 11650gram pfoe!/….dat gaat hard.

#3673130 Quote

Een hele meid al!! Was verder alles oke?

#3673152 Quote

Ja verder doet ze het goed. Wel gek omdat ze vrij snel is met alles was er deze keer weinig nieuws te melden en dan lijkt het voor je gevoel alsof ze geen vooruitgang boekt (klinkt zwaar maar weet even niet hoe te omschrijven) maar dan kijk ik naar mijn meis die kruipt, langs de tafel loopt en de trap op klimt en denk ik………gaat zelfs veeeelste hard. Waar is mijn beebje?

#3673191 Quote

Ja geniet er maar van want voor je het weet komt er een stoere jongen met een brommer haar ophalen en gaat ze mee in een veel te kort rokje hihi..

Fijn dat alles zo goed gaat!!

#3673196 Quote

hoi hoi

fijn dat alles weer goed was en idd wat is ze al groot aan het worden…

dat kleine is er al helemaal af……

aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant als ze straks mama gaan zeggen en lekker in haar jurkje loopt rond te dartelen , dan smelt je vlgs mij ook weer!!!!

liefs tobi

#3673203 Quote

Heeel goed hoor!

Ja, ze worden veel te snel groot! Geniet er daarom maar heel veel van.

Groetjes, Marieke
    mv Lyanne

#3673225 Quote

76 cm???? Volgens mij is de krimp-factor bij Thomas al ingetreden… Volgens mij groeit ie geen r**t meer dacht ik eigenlijk! Wij moeten volgende week weer dus ben benieuwd, hihihi? Maar zo blijft het wel iets langer een beeb, ja!

-X- Marieke

#3673235 Quote

oh dat lijkt me echt erg ja dat ze mee gaan met van die hormonenbom jongens die net wat te hard rijden om stoer te doen……hou me hard vast! En geniet nu met volle teugen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen