Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881663 Badstoeltje

• Auteur

Wij hebben voor Tyche ook een badstoeltje. Zo eentje die de baby's uit een andere topic ook hebben (topic: badderen ofzo…). Die met die 2 figuurtjes erop. Maar de onze plakt dus niet zo heel goed vast aan het bad. Als Tyche achterover hangt dan komt de voorkant los zeg maar. Hebben meer mensen dit? Wij hebben hem namelijk tweedehands dus misschien is ie gewoon te oud…

#3673132 Quote

Hoi,

Ik zou het risico niet nemen en een nieuwe gaan kopen. Zo duur zijn ze gelukkig niet.

Gr. Marieke

#3673141 Quote

Hoi,

Nee bij ons  gebeurt dit niet, is idd ook een nieuwe… dus misschien toch een andere kopen?

Groetjes Nanda, mv Tess

#3673166 Quote

Hallo,

Ik zat net die foto's te bekijken van het badderen en dacht net aan mijn bad stoeltje!
    Die plakt namelijk ook niet goed aan het bad, als hij inderdaad achterover gaat hangen dan gaat hij met badzitje en al om.
    Heb het zitje van mijn vriendin gehad dus ook al wel veel gebruikt!

Dat wordt dan toch maar een nieuwe, al vindt Jente het ook nog prima om te liggen in zo'n badzitje!

Groetjes Fennie en Jente

#3673168 Quote

hoi
    Wij hebben er ook een en die bevalt ons supergoed.ik gebruik hem in bad om Mila af te doucen.kan ze zo makkelijk inzepen enz.
    die van ons kiepert niet.ik heb hem van mijn collega,s nieuw gekregen met kraamvisite.komt van prenatal.dus ik zou een nieuwe aanschaffen idd.
    groetjes piewie

#3673181 Quote

ons badstoeltje zuigt zo hard vast dat ik écht een een "lipje" moet trekken om het weer los te krijgen van het bad.

Kijk eens onder het badstoeltje.. Er moeten zeker 4 grote zuignappen onder zitten. Twee aan de voorkant en twee aan de achterkant.

Gr Esmé mv Kay

#3673182 Quote

van ons is overigens ook nieuw,..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen