Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881666 Nieuwe Poging Koffie In Zandvoort

• Auteur

Hoidiehoi meiden!

Nou, de eerste poging is niet erg gelukt, want veel meiden konden dan niet. En het zou toch wel leuk zijn als we met veel zijn. Ik zag in een ander onderwerp net een voorstel om het op 23 juni te doen, maar dan ben ik er zelf niet. Mogen jullie van mij best gaan, maar dan kan ik dus niet mee….

Dus ik wilde voorstellen…..om eventueel in de week van 4 juni af te spreken. En dacht zo…..Ik kan eigenlijk meestal wel, dus als jullie nou aangeven op welke dag in deze week je kan, dan zal het vast gaan lukken….

Ben benieuwd!
    Liefs Annet

#3673158 Quote

Hoi Annet,

Ik had zomaar geprikt in mijn agenda om een beginnetje te hebben…

Groetjes Kitty en Tess.

#3673178 Quote

Hoi Annet, dan ben ik nou net weer op vakantie. Maar ach zonder mij hebben jullie het vast ook heel gezellig en ik hoop dat er dan wel veel van de meiden kunnen.

Groetjes Jolanda

#3673185 Quote

de week van 4 juni kan ik op maandag of dinsdag.
    Verders is het een drukke week, we hebben 10 jarig bestaan op mn werk dus groot feest met veel extra's.

Pauline

#3673189 Quote

heeeey annet..

lekker hoor koppie koffie, daar gaan we voor!!!!!

als ik vervoer kan regelen( heb geen auto)  dan kan ik 5, 6  of   7  juni…..

ik hoor het wel

liefs tobi

#3673372 Quote

upperdepuppppp

#3673634 Quote

Joehoe!!!!

#3673732 Quote

Joehoe!! Hallo.
    Ja sorry, ben soms een beetje laat met reageren op datums enzo. Dan moet ik gaan kijken in de agenda enzo ,ja lastig hoor, haha
    Maar goed.
    In de week van 4 juni kan ik:
    Maandagmiddag ,va ongeveer 14.00
    dinsdag
    donderdag
    vrijdag

Nou de rest van de zandvoortgangers nog…
    En de rest van de dames, begin maar alvast met jullie zonne-dans… zandvoort in the rain is echt minder leuk dan in de zon!Joehoe!! Hallo.
    Ja sorry, ben soms een beetje laat met reageren op datums enzo. Dan moet ik gaan kijken in de agenda enzo ,ja lastig hoor, haha
    Maar goed.
    dinsdag
    donderdag
    vrijdag

En de rest van de dames, begin maar alvast met jullie zonne-dans… zandvoort in the rain is echt minder leuk dan in de zon!
    Joehoe!! Hallo.
    Maar goed.
    dinsdag
    donderdag
    vrijdag

En de rest van de dames, begin maar alvast met jullie zonne-dans… zandvoort in the rain is echt minder leuk dan in de zon!

#3673733 Quote

uhh, de zon is alvast wat naar m'n hoofd gestegen, sorry voor de dubbele teksten…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen