Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881671 Denken Jullie Even Met Mij Mee

• Auteur

Tess heeft sinds twee dagen een paar kleine rode bultjes, maar het wordt niet echt erger. Wel is ze huilerig en had vanavond verhoging (38,1).

Zou dit de rode hond of iets dergelijks kunne zijn, volgens mij moeten de pukkeltjes dan toch wat sneller verspreiden? wat denken jullie?

Groetjes sandra

#3673195 Quote

hoi hoi

ze hebt ook iets van en 5e of 6e ziekte, dat begint vlgs mij ook met bultjes…

kijk anders eens op internet….staat ook heel veel op..

kan je niet echt verder helpen, maar wilde je even sterkte ermee wensen..

liefs tobi

#3673211 Quote

Hoi,

Ik zou het niet weten wat het is maar ik wens jullie veel beterschap toe.

Groetjes Nancy

#3673222 Quote

Hier ook sorry, maar wel veel sterkte ermee….!

-X- marieke

#3673245 Quote

Beterschap hoor Tess…

Liefs Kitty en Tess.

#3673271 Quote

Geen idee. Als het een zoveelste ziekte is gaat het vanzelf weer over. En als het mazelen/rode hond/waterpokken is dan wordt het erger. Dus even je meissie goed in de gaten houden.
    Liefs Nelleke

#3673283 Quote

hoi
    voor zover ik het weeet verspreiden waterpokken zich per uur met flinke aantallen met name op de romp, haren en achter de oren. en in de bultjes zit vocht …
    en de 5e en de 6e ziekte is volgens mij meer rode vlekken met kleine bultjes en niet alleen apparte bultjes
    ik werk op een creche, en heb 1x een jongetje gehad met de 5e ziekte en die had echt grote rode vlekken op zijn romp met kleine rode bultjes erop
    verder zou ik t niet weten eigenlijk
    groetjes sandra

#3673296 Quote

Ik kan je geen tips geven maar wens je meisje wel heel veel beterschap!!

groetjes Danielle.

#3673371 Quote

TIP:

Typ even in http://www.google.nl (of klik op de link natuurlijk), klik dan op "afbeeldingen" en typ dan maar eens een kinderziekte in wat jij denkt dat het is…. Je ziet dan plaatjes behorende bij die ziekte.
    Bijvoorbeeld:  

Rode hond

Waterpokken

Vijfde ziekte

Zesde ziekte

Mazelen

Enzovoort… (ik hoop trouwens dat alle fotootjes het doen)

Succes ermee.
    Groetjes happyM.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen