Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881674 20 Weken Echo Is Gemaakt

• Auteur

Hoi allemaal,

Hier weer een update van mijn zwangerschap!
    Ben vandaag 21 weken en 1 dag zwanger en gisteren hebben we de echo laten   maken. Dat was in 1 wordt schitterend! Het kindje lag er niet helemaal goed voor en dus duurde de echo lekker lang. Wel 50 minuten! Ik kon dus lekker lang genieten van mijn spruitje! Alles zag er goed uit en zo op het oog is het kindje gezond.
    De echoscopiste vroeg of we wilden weten wat het was. Ik twijfelde, want natuurlijk brandde ik van nieuwsgierigheid. Ze stelde voor om het op een briefje te schrijven, deze dicht te nieten zodat we zelf konden bepalen of we het wilden weten en wanneer. Dat hebben we gedaan. Al vrijwel direct wist ik dat ik dat briefje per ongeluk zou meewassen met de was….hihihihihi
    Toch weet ik het geslacht………..op de grafiek en de controlelijst had ze het toch opgeschreven ( per ongeluk denk ik) Dat wist ik niet, anders had ik het niet bekeken..maar ik kijk altijd naar die grafieken en getalletjes om te zien of het goed gaat met de baby. Gelukkig wel dus!!!
    Dat ik nu weet wat het wordt vind ik helemaal niet erg…. lastig is het wel dat Harrie van niks weet…..

Waarschijnlijk komen hier ook de echofotoos, die wil Phira er misschien voor me ozetten.! Kunnen jullie lekker meegenieten van mijn prachtige baby!!

Groetjes van een heel gelukkige mama van Hjerre en spruit op komst
    Hanneke

#3673218 Quote

Leuk!!! ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben en alles nog een keer mee mag maken….
    Maarre…. wil je het niet heel graag met ons delen, hihihi???????????????

-X- marieke

#3673252 Quote

Ja, tuurlijk wil ik dat.
    MAAR HET LUKT NIET!!! Hij geeft deze melding:
    HTML attribute onload is niet toegestaan.

Weet iemand hier raad mee? Is er iemand nu online (waar ik het mail adres al van heb) die wel kan plaatsen?

#3673256 Quote

probeer me het maar te sturen zal ik het eens proberen

#3673258 Quote

Hanneke wat heerlijk voor je zeg, dat vond ik zo mooi, je kon op de echo zoveel zien
    Heeeeeeerlijk.
    Wees maar lekker trots hoor

#3673259 Quote

nelleke kan het nog sneller haha

#3673262 Quote

Nee, ik zat er bovenop omdat ik er zo van baal dat het niet lukt. Lukt het jou?

#3673264 Quote

nou hyves is traaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa   aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaag
    ik doe mn best

#3673291 Quote

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen