Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881675 Ha Maposn Kind Zit Er Tussen

• Auteur

Nou, wat ik vandaag weer meemaak. Ik ging met de bus naar huis. Toen we aan het einde van de rit waren wilde ik uitstappen. Het is hier een gelijkvloerse instap, dus ik duw de kinderwagen voor me uit, gaan ineens die schuifdeuren dicht! Ik kon niet vooruit of achteruit, dus ik gil keihard door die bus   (die knal-vol zat omdat het spitsuur was) naar de buschauffeur:
    HE HE HE HE, M'N KIND ZIT ER TUSSEN!!!
    Dus hij natuurlijk meteen die deuren weer open. Die man had dat natuurlijk niet expres gedaan, maar ik schrok zo. Ik ben gauw uitgestapt. Maar toen ik wegliep voelde ik me ineens zo'n viswijf! Haha, beetje lopen gillen in de bus. M'n schoonouders zaten ook in de bus (die moesten nog een paar haltes verder), dus die zullen ook wel gedacht hebben…lekkere aso schoondochter hebben wij. Ik heb ze niet eens meer gedag gezwaaid. En mijn schoonvader is ook nog wel iemand die (op een nette manier) verhaal gaat halen bij de buschauffeur, dus ik zal het nog wel horen.
    Nou de groeten van Visvrouw Nelleke.

#3673213 Quote

Hoi,

Nou je heb gelijk hoor dat je zo bent gaan schreeuwen, zou ik ook doen. Je schrikt je toch een ongeluk. De kleine ook niet erg geschrokken??

Groetjes Nancy

#3673219 Quote

Hey viswijf…..!

Wat erg zeg!! Ik moet er niet aan denken ! Ik zou net als jij en vorige schrijfster ook roepen en gillen als een viswijf hoor! Ik zie jou ook inderdaad niet als een viswijf in een bus staan gillen, maar het laat wel zien hoe diep je mama-gevoelens zitten!

"Verdedigen met alles wat je hebt dat bundeltje mens!!"
    -X- Marieke

#3673220 Quote

o ja, laat je even weten wat je schoonouders ervan vonden, die strakke actie van hun geweldige schoondochter??

#3673230 Quote

Haha, nou die zitten nu in een theatervoorstelling, anders had ik ze allang gebeld! haha

Maar inderdaad, ik voelde me ineens zoooo moeder. (blijf van m'n kind!-gevoel)

#3673232 Quote

Tjee,wat maak jij nu weer mee…haha..ik zou ook gillen denk ik.Je schrikt je toch een hoedje.Grr echt paniek..Hoe is het eigenlijk met de poepstory afgelopen?

Groetjes Kitty en Tess.

#3673233 Quote

Meest natuurlijke reactie is hysterisch gillen toch? Gaat om je kind is het belangrijkste wat je hebt. Ik zou me pas zorgen maken als je niet zo zou reageren. Dus goed gedaan!

#3673254 Quote

De enige echte viswijf hier ben ik   hahahaha
    (Man heeft viszaak en ik werk daar ook)
    Liefs Esther

#3673257 Quote

voel me zeer met je verbonden esther!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen