Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881677 Hulpkreet Van Kreta

• Auteur

Hey meiden,

De titel doet erger vermoeden hoor!
    Wij zijn ondertussen al weer een week op Kreta en hebben nog een week te gaan. Het is hier heerlijk!
    Maar ik zit dus even mijn mail te checken en ook even ingelogd op het forum, maar wat is er ondertussen vreselijk veel gepost en gediscussieerd zeg! Dat krijg ik nooit meer bijgelezen!
    Ik las ergens de vraag wat mee te nemen met een vliegvakantie. Ik heb een doos Nutrilon 2 meegenomen van huis. Hier hebben ze ook opvolgmelk maar wel een ander soort (en bovendien is mijn grieks niet zo goed, ha ha ha). We hebben hier wel wat gekocht omdat we anders niet genoeg hadden en gebruiken nu 2 x Nutrilon en 1 x de griekse variant per dag. Ik zou dus wel wat meenemen van huis.
    Neem genoeg speeltjes mee voor de kleine, ook in het vliegtuig (ging met Julian echt super trouwens!) en vergeet de slaapknuffel niet. Luiers zijn denk ik overal wel verkrijgbaar, zeker als je in een toeristisch gebied zit. Ik had in het vliegtuig de buikdrager bij me. Julian is al te groot en zwaar om er mee te lopen, maar in het vliegtuig en in de transferbus  kon hij er lekker in liggen en had ik mijn handen redelijk vrij.
    Verder is veel natuurlijk wel te koop op de plek waar je naar toe gaat. Ik had wel knoflookpoeder meegenomen omdat ik dat door zijn eten doe, als ik zelf voor hem kook (ha ha, hij is knoflooksmaak gewend van de BV!)

Nou dames, de groeten van Kreta!
    Daisy

#3673236 Quote

Wat leuk dat je even wat van je laat horen.Veel plezier nog hoor.

Groetjes Kitty en Tess.

PS: Bedankt nog voor de tips.

#3673238 Quote

Ohooo verslaafde!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi
    Geniet nog even lekker op Kreta en tot volgende week!

#3673241 Quote

Tjaha, ik was bijna afgekickt… hihi

Wat ik nog was vergeten: neem een tuigje mee. Deze kun je namelijk ook gebruiken om je kindje in een gewone stoel vast te zetten, bijv. op een terrasje als er geen kinderstoel is. Wij vinden het hier heel handig!
    En natuurlijk eigen babybestek meenemen. En een bewaardoosje. Daar doe ik gesmeerd brood in voor Julian als we weggaan (aangezien hij nog geen pizza en gyros mag…)
    Zo, nu ga ik eerst weer afsluiten, naar mijn mannetjes in het appartement toe!
    Doei!

#3673369 Quote

Dit is toch wel het toppunt van verslaafd zijn hoor, hahaha!

Prettige vakantie nog!
    Gr. Marieke

#3673370 Quote

Hahaha je lijkt mij wel!!
    Ik heb ook eens op vakantie zitten forummen….
    Maarrrr tegenwoordig heb ik het te druk met onze kleine man….
    Hoewel, als we toch weer eens bij Centerparks zitten…daar hebben ze internet….

Liefs Annet (die je begrijpt dus)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen