Hey meiden,
De titel doet erger vermoeden hoor!
Wij zijn ondertussen al weer een week op Kreta en hebben nog een week te gaan. Het is hier heerlijk!
Maar ik zit dus even mijn mail te checken en ook even ingelogd op het forum, maar wat is er ondertussen vreselijk veel gepost en gediscussieerd zeg! Dat krijg ik nooit meer bijgelezen!
Ik las ergens de vraag wat mee te nemen met een vliegvakantie. Ik heb een doos Nutrilon 2 meegenomen van huis. Hier hebben ze ook opvolgmelk maar wel een ander soort (en bovendien is mijn grieks niet zo goed, ha ha ha). We hebben hier wel wat gekocht omdat we anders niet genoeg hadden en gebruiken nu 2 x Nutrilon en 1 x de griekse variant per dag. Ik zou dus wel wat meenemen van huis.
Neem genoeg speeltjes mee voor de kleine, ook in het vliegtuig (ging met Julian echt super trouwens!) en vergeet de slaapknuffel niet. Luiers zijn denk ik overal wel verkrijgbaar, zeker als je in een toeristisch gebied zit. Ik had in het vliegtuig de buikdrager bij me. Julian is al te groot en zwaar om er mee te lopen, maar in het vliegtuig en in de transferbus kon hij er lekker in liggen en had ik mijn handen redelijk vrij.
Verder is veel natuurlijk wel te koop op de plek waar je naar toe gaat. Ik had wel knoflookpoeder meegenomen omdat ik dat door zijn eten doe, als ik zelf voor hem kook (ha ha, hij is knoflooksmaak gewend van de BV!)
Nou dames, de groeten van Kreta!
Daisy