Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881685 Hee Cissy

• Auteur

We vroegen ons af wat we eens zouden gaan doen morgen, en eigenlijk lijkt het me best weer eens leuk om naar Scheveningen te gaan. Daar ben ik al zeker twee jaar niet geweest. Maarrrrrr is daar eigenlijk ook een beetje iets leuks te doen als het echt rotweer wordt? Behalve dan natuurlijk bij jullie komen koffiedrinken…hahaha

Enne….heb je anders nog andere tips?
    Liefs Annet

hahaha lijkt wel of jij van de VVV bent….

#3673377 Quote

Oh jeetje, je bent er niet meer…..oww nou, dan misschien maar gewoon op de gok….

#3673385 Quote

ben er weer!!!

#3673386 Quote

ik nog steeds! Vertel!!

#3673387 Quote

ik zat net effe te denken (en vriendlief ook) maar we kunnen idd niet echt iets verzinnen wat er in Scheveningen te doen is met slecht weer. De terrassen zijn vaak wel overdekt en soms verwarmt. maar is niet echt leuk met een klein ukkie erbij (voor het ukkie dan)
    Maar volgens mij blijft het wel droog toch morgen????
    In ieder geval veel plezier morgen, wat je ook gaat doen……..

Groetjes van Cissy

#3673388 Quote

Ohh inderdaad, het ziet er niet slecht uit….
    Misschien dan toch maar Scheveningen dus…
    Als je het leuk vindt….weet niet of je er bent….misschien kunnen we samen een bakkie doen…?

#3673390 Quote

Lijkt me heel leuk alleen…….ligt eraan hoe laat dat is, want ik ben van  ± 1 uur tot  ± 16.30 uur weg.

#3673391 Quote

Nou…ik denk dat we rond 10.00 weggaan dan, dus dat moeten we wel halen…
    Alleen manlief is nu niet thuis, dus ik kan je morgen pas zeggen of het doorgaat….
    Maarre…weet je wat? Mag ik anders je mailadres? Dan mail ik nog even of we komen en hoe laat en waar enzo…

Liefs Annet

#3673392 Quote

tuurlijk: wilfredcissy@planet.nl

Ik hoor het wel ok?  

Cissy gaat nu lekker slapen, want om 7 uur komt de kleine man weer!

Groetjes….

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen