Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881687 Ik Kan Staan

• Auteur

Hallo lieve kindjes!!

Mama vertelde dat een aantal van jullie al lang kan staan, maar ik kan het pas sinds een weekje! En ik vind het hartstikke spannend! Doe het dan ook de hele dag door!!!

Mama vindt mijn kontje zo leuk als ik sta!! Hihihih….

Weer naar de grond komen dat vind ik nog wel errug moeilijk. Vaak schreeuw ik dan even naar mama dat ze me moet helpen.

Voor alle kindjes die het nog niet kunnen maar wel willen: het is echt gaaf dus heeeel veel oefenen!!!

Liefs Isa, dv Poppetje71 10,5 mnd

#3673429 Quote

GOED GEDAAN MEISJE!

En dat gaan zitten komt vanzelf goed, een tip van een pro, je pamper vangt de klap goed op dit als je op je bins valt doet het geen pijn, blijven oefenen!

Kus Tess (9mnd)

#3673435 Quote

he goed gedaan, ik moet ook maar eens gaan oefenen.

Dikke kus Tess

#3673436 Quote

Hoi hoi,

Nou hier applaus van de derde Tess..hahaha drie op een rij..hahaha
    Maar supergoed van je hoor…ik ga eerst  nog maar oefenen en als ik het dan kan ,maakt mijn Mama wel een foto.

Liefs Tess.

#3673465 Quote

Knap van jou Isa, ik kan dat nog niet maar ben ook nog niet zo groot als jij.

groetjes Tieme (25-9)   zv Anke

#3673486 Quote

Knap hoor !!!

Lekker  kontje heb je .

Veel plezier met staan nog, ennuh goed opletten hoor, je kan erg hard vallen als je niet goed vasthoud…….( weet ik alles van…)

Kusje van Yari zv Marina.

#3673576 Quote

Ja, ik kan het ook al hoor. Mijn mamma vind het wel heel eng dus die hangt maar steeds om me heen, maar ik kan het best hoor! kijk maar:

De foto is niet zo heel scherp, maar dat komt omdat mamma tips had gekregen over zonder flits fotograferen. Ze snapt er alleen nog niet alles van. haha, domme mamma.
    Maar goed blijven oefenen he!
    Mazzel! Kian

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen