Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881696 Ja Ja Daar Ben Ik Weer

• Auteur

Hoi meiden,

Na een tijdje hier niet te zijn geweest ben ik er weer !!! Ik heb echt van die periode's , dan weer ff veel reageren dan is het van mijn kant ineens erg rustig..

Ik heb het de afgelopen tijd ( en nog ..) kei druk, mijn broertje heeft een huisje gekocht, hij heeft echt het hele huis gestript….En aangezien hij in ons huis echt superveel meegeholpen heeft ( hij is ook zo handig )  doen we dit natuurlijk graag weer terug voor hem.
    En we gaan ook eens in de drie avonden met mijn moeder mee naar het ziekenhuis, haar broer ligt al een maand erg slecht op de ic. en aangezien mijn moeder geen rijbewijs heeft en een ritje op en neer 50 euries kost hebben mijn broer, zus en ik ervoor gekozen om om de beurten ff mee te gaan.

En ik meen ook altijd alles mee te maken, veel met vriendinnen, vrienden en hun kids  gaan doen, en tja ook nog werken tussendoor…. Dus ik dacht, ff  niet op dit forum kijken dan heb ik ook nog wat tijd over om het huishouden te doen, dat schoot er de laatste tijd een beetje bij in…  Ik ben dan ook vaak veel tijd kwijt met alles lezen en dan ook nog eens reageren, ik denk dat ik al een week of 4 hier niet meer gekeken heb….Ik geloof niet dat ik alles terug kan lezen, maar daar ga ik ook maar niet aan beginnen. Ik zal eens kijken of de laatste pagina's gaat lukken.

Maar even hoe het met ons gaat, Yenna is 1 mei al weer 3 jaar geworden,  Heerlijk buiten gefeest, het was zo'n lekker weer.  het gaat wel  hard zeg, ik denk telkens, als ze nu weer jarig is dan mag ze al naar de basisschool…  
    Yari doet het ook super, sinds een week of 4 kruipt hij heel de kamer door ( een hele tijd bleef het bij 1 of 2 "kruipjes"), heeft het staan  sinds 2 weken ook uitgevonden, poeh, wat een lekkere tijd zeg, het gaat hier nu echt met vallen en opstaan, maar ja zo leren ze het wel.

Tja en ook niet belangrijk, met mij gaat het ook supergoed, ( het ging al supergoed, alleen die stomme kilo's )  ik ben in een paar maanden mijn 17 van de 20 aangekomen zwangerschapkilo's kwijt.. Lang leven Sonja !!

Nou, meiden ik ga eens ff lezen hoe het met jullie en jullie kleine schatjes gaat.
    En, ik ga weer proberen wat meer actiever te zijn, maar als jullie me een tijdje weer niet " zien "weten jullie: ik heb het weer eens te druk, en kom snel weer terug

Groetjes Marina

Ik zal ff een foto van mijn 2 schatjes erbij plaatsen.

Yenna aan het uitdelen op het kdv met haar verjaardag.

Yari heeft het staan nu echt uitgevonden.

#3673483 Quote

leuk dat je er weer bent, enne leuke foto's

Groetjes sandra

#3673491 Quote

welkom back!

#3673493 Quote

Dank je…
    ff nog een paar foto ´s…
    (  ik krijg er geen genoeg van)…..

Yenna kijkt de wijde wereld in.

Lekker koekje eten.

Groetjes Marina.

#3673494 Quote

Hoi Marina,

Hartstikke leuk om weer van je te horen…en dat het goed gaat natuurlijk.
    Superleuke foro's en wat een mooie kinderen heb je toch!

Groetjes Kitty en Tess.

PS:Beterschap met je Oom.

#3673498 Quote

Leuk dat je er weer bent!!!!!!

Liefs Ilse mv Danique

#3673541 Quote

Fijn dat je er weer bent!!

Groetjes van Cissy mv Fabio

#3673561 Quote

Fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat!!!
    Veel succes met bijlezen.

groetjes Danielle.

#3673633 Quote

Hee, leuk dat je er weer bent!
    Doe maar weer gezellig mee!
    Hoe meer…….hoe beter!

Liefs Annet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen