Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881697 Iedereen Naar Scheveningen Morgen

• Auteur

Hoi mama's,

Haha,. We kunnen net zo goed morgen een forumdag houden als ik dat zo lees. Volgens mij gaat iedereen deze dagen naar schevening!!
    Wij gaan morgen ook lekker een dagje uitwaaien met de kleine man en wie weet lopen we ons vanzelf wel tegen het lijf!

Heel veel plezier!

Esmé mv Kay

#3673512 Quote

morgen…? Kom er net vandaan!

Heeft iedereen massaal een vrije dag genomen morgen?

Vergeet niet even op de Stevinstraat langs te gaan hè?!

Fijne dag allemaal, LiefS

#3673513 Quote

Wat is daar te doen dan? Frietkraam van Cissy ofzo? haha..

#3673515 Quote

Haha
    Esmé bij welke strandpaal sta jij morgen?
    Ik bij die bruine met oranje band aan de bovenkant

#3673525 Quote

Oooow die!! Ja tuurlijk,.. Waar zou jij anders gaan staan..
    Ik denk dat ik niet ben weg te slaan bij die overheerlijke kibbelingtent whahaha!!

Esmé mv kay

#3673529 Quote

mm, dagje Scheveningen lijkt me super,,,,Helaas niet dus! We komen net terug van 2 dagen schoonouders bezoek in Friesland, dus Tessa moet weer ff wennen thuis in haar eigen bed!
    Morgen ga ik eens uitgebreid shoppen in Eindhoven denk ik! Wil toch ff kijken of ze die hobbelpaarden (die van de foto's van Pauline!) alweer binnen hebben!

groeten en veel waaiplezier morgen in Scheveningen, het wordt mooi weer!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

#3673538 Quote

Dagje Scheveningen??? Ik ben morgen heel even op de Haagse Markt, maar als jullie me bellen (en daar zin in hebben natuurlijk) kunnen we best wel effe een bakkie doen hoor!!
    Annet is vandaag geweest met haar vriend en Stef. Was kort (ik moest helaas weg) maar wel heel leuk om elkaar even te zien.
    Stef vond het iets minder geloof ik want iedere keer als Fabio schreeuwde (doet ie momenteel heel erg) schrok Stef zich rot en begon dan te huilen. En als Stef ging huilen, deed Fabio gewoon met hem mee!!!!

Dus meiden, wie weet tot morgen??

Groetjes van Cissy

#3673539 Quote

De haagse markt?? Dat kan niet he als het halve forum richting jou komt

Wij moeten nog even zien morgen, gaan namelijk met de nichtjes en het neefje van Yoëll zwemmen. Dit is wel 's morgens, maar even kijken hoe meneertje dat trekt.

Ik zla je bellen als we je richting op komen

Pauline

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen