Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881704 Zwanger Alweer

• Auteur

Hallo, ik wil graag weten of er moeders zijn die ook weer zwanger zijn. Ons zoontje is morgen 8 maanden jong en ik ben 16 weken en 2 dagen zwanger. Ik ben benieuwd of er nog meer moeders zijn die 'alweer' zwanger zijn… haha. Gaaf hè?!

#3673578 Quote

Gefeliciteerd! Leuk hoor.
    Nou er heerst hier een soort virus. De een na de ander is ineens zwanger of gaat weer aan de klus. Ik nog niet hoor, maar ik denk dat je snel te horen krijgt van de dames die al wel zwanger zijn.
    Liefs Nelleke

#3673584 Quote

Ha Nelleke,
    bedankt voor je reactie, ik wacht het rustig af… Ik ben al lange tijd niet meer op deze site geweest, mara was toch wel benieuwd.
    Enne laat het me maar weten hè? als je toch nieuws hebt.. haha

heel veel groetjes, P.s. jij hebt een ?? van ? geb.dat.?
    Mariëlle

#3673585 Quote

Gefeliciteerd!

Leuk zeg, dan kom de 20 weken echo alweer in de buurt he.
    Ik ben niet zwanger, maar wij willen ergens begin volgend jaar voor een 2e gaan.
    Laat af en toe weten hoe het met je zwangerschap gaat.
    Vindt ik altijd wel leuk om te horen.

gr kaat

#3673586 Quote

Ik heb een jongetje, Kian, van 10-09-06. En ik heb (hoop ik) voorlopig nog geen nieuws te vertellen. Het zou welkom zijn hoor, maar als ik mag kiezen nog heel even geduld…

#3673592 Quote

Okay dames…
    ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.
    Tot nu toe gaat het in ieder geval goed. Heb wel een vleesboom, maar heb daar tot nu toe geen last van. Had bij vorige zwangerschap (van Miek)  daar wel heel veel last van. Maar hopen dat het zo blijft nu….
    Dus Nelleke jij heb ook een zoontje van 8 maanden en 7 dagen.. Gaaf, ook een kleine maagd. Is hij actief of ook een beetje lui? Ik hoor namelijk weleens dat jongetjes luier zijn dan meisjes..

Ik zie wel weer van jullie.

knuf. M

#3673600 Quote

Hai hai,
    Ik lees hier af en toe en post heel soms ook wel eens.
    Ben (gelukkig) nog niet zwanger maar toevallig wordt ons zoontje morgen ook 8 maanden !
    Vind het leuk voor je hoor dat je weer zwanger bent maar zou er zelf nog niet aan moeten denken.
    Geniet van je zwangerschap, ik kom zo af en toe wel eens kijken hoe het met je is.

Groetjes !

#3673605 Quote

Uhh, lui? Nee niet bepaald. Die gozer heeft energie, daar wordt je niet lekker van!! Maar hij is ook zooo nieuwsgierig!! Hij wil alles zien en kunnen.
    Ik doe niet aan sterrenbeelden enzo. Wij zijn zoals we zijn, en de sterren …. zijn heeeel mooi om naar te kijken.
    Liefs Nelleke

#3673680 Quote

Hier nog een zwangere en een naamgenoot. Mijn dochter is 11,5 maand en ik ben 23w5d zwanger! Het was niet gepland maar wel zeer welkom!! Het zal wel aanpoten worden straks maar ach, dat is maar tijdelijk!
    Hoeveel schelen jouw kindjes straks? De mijne 15 maanden!

gr
    Marielle

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen