Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881707 De Mammaaposs Als Baby Fotoaposs Cissy Begint Wel Hihi

• Auteur

Het leek mij zo leuk als wij foto's plaatsten van de mamma's als baby's zodat we kunnen zien of onze kindjes op ons lijken en gewoon om onwijs te lachen!!
    Hij is niet erg duidelijk, maar dit ben ik dus als baby

Groetjes van Cissy mv Fabio

#3673616 Quote

he cissy,
    leuk idee, ik zal zo eens kijken of ik er een kan vinden. trouwens leuke foto van je!

groetjes pally

#3673619 Quote

wat een leuk onderwerp! Ik heb een beetje een foto-trauma; mijn ouders hebben maar heel erg weinig foto's van mij gemaakt en daarom ben ik nu zo aan het overcompenseren bij Lior en Milo   Dit is een van de weinige foto's van mij als baby:

#3673623 Quote

hier was ik 10 maanden

groetjes sandra

#3673624 Quote

Hier een foto van mij.
    Zal vanavond ook een foto van Bert als baby plaatsen, dan kun je goed zien op wie yoëll lijkt.

Hier was ik een maand of 8 à 9

#3673637 Quote

Dit ben ik, vers van de pers zullen we maar zeggen. En die meneer is niet mijn vader (sommige mensen denken dat) maar de dokter.

#3673640 Quote

Wat leuk. En Tess lijkt precies op Sandra.

Ik krijg helaas geen foto's van Lex en mij op Dean z'n site. Hij kent het bestandstype niet. De foto is denk ik te klein. Dean lijkt in ieder geval op z'n vader en niet op mij. wel op mijn zusje.

Dean  

tante van Dean

#3673648 Quote

Hoi hoi,

Nou niet schrikken,dit ben ik als klein hummeltje…
    En inderdaad Sandra,tis net of het een foto van Tess is…echt twee druppels!
    Groetjes Kitty en Tess.

#3673658 Quote

Hier ook zo'n pappa look-a-like hoor….

Dit ben ik als baby:

En dit is pappa…euh…Tygo…nee toch pappa…. hmmm weet ik het zeker???

Hier hoeft pa-lief niet te twijfelen in ieder geval hihihihihi

Groetjes happyM.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen