Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881708 Sentimenteel

• Auteur

Vannacht heeft Wieteke voor het eerst in haar ledikant geslapen.
    Tot nu toe sliep ze nog in haar wieg, maar dit paste echt niet meer. Ze gaat altijd wijdbeens liggen in bed en dan is een wieg toch niet zo heel erg breed!
    Maar wat wordt ze dan alweer groot in zo'n enorm bed, zeg.
    En wat vond ik het jammer om de wieg uit elkaar te halen. Jammer dat die tijd alweer voorbij is. Hopelijk komt die tijd ooit nog een keertje terug. Wie weet………

Groetjes,
    Geeske mv Wieteke (15-09-2006)

#3673735 Quote

Wow, wat heeft ze lang in de wieg geslapen!!!!
    Kian heb ik na 6 weken al overgelegd in z'n ledikant. Hij zat al zowat klem…
    Ik vond dat toen wel jammer, maar ja, het is nou eenmaal een grote jongen.
    Zo'n wiegje is alleen wel zoooo schattig. MAar helaas.
    Liefs Nelleke

#3673809 Quote

wat gaat dat snel he.
    ik kan dat gevoel wel voorstellen.
    ik heb het ook gehad toen ze geen newborn luiertje meer om kon,niet meer in de wandelbak kon en nog een aantal van die momenten.
    ik kan me dan ook echt zo voelen.Het gaat gewoon soms veel te hard.
    groetjes piewie

#3673819 Quote

Ik was afgelopen week Isis' kleertjes aan het opruimen en kwam haar allereerste pakje tegen… het leken wel poppenkleertjes! En inderdaad… brok in m'n keel!

Groetjes,
    Myrna mv Isis

#3673829 Quote

Hoi Geeske,
    Ik kan het me ZO GOED voorstellen! Heb er zelf ook enorm veel last van. Puck heeft vijf maanden in een wieg bij ons op de kamer geslapen en toen vond mijn man het tijd worden dat ze op d'r eigen kamertje ging. Ik had haar nog wel even bij ons op de kamer gewild..het matrasje in de wieg was ook niet je van het, dus wel beter voor haar. En ik heb het nog iedere keer, vorige week nog toen ze ineens de borst niet meer wilde, uit de maxi-cosi groeit, liever zelf speelt dan bij mama op schoort zit,   begrijp   me goed, fantastisch natuurlijk dat ze zich zo ontwikkelen en heerlijk om te zien, maar ik moet ieder keer weer even slikken! Heb ook vaak een vorig-jaar-liep-ik-nog-met-een-dikke-buik-gevoel! Nu ja, hopelijk mag ik het nog eens meemaken!
    Liefs, Marcia mv Puck.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen