Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881711 Ben Ik Nou De Enige Zieligerd Die Alleen Thuis Is

• Auteur

Het is zó stil hier……
    Dat gebeurt anders nooooooit!
    Zitten jullie allemaal aan de speklappen??

Liefs Annet

#3673639 Quote

Ik ben er ook nog hoor. Gewoon thuis. Lex is in de tuin aan het klussen en Dean slaapt. Ik ben tussendoor even Dean z'n site aan het bijwerken. Moet ook gebeuren.

#3673643 Quote

Wij waren lekker aan het zwemmen.
    Meneer heeft iedereen in het zwembad natgespetterd.
    Na anderhalf uur begon hij een beetje slaap te krijgen.
    Boterham, fles en knock out in bed. Nu even een boodschap doen, want we gaan vanavond gourmettten met de visite. Dus voor ons vandaag nog geen speklap ui scheveningen

#3673647 Quote

Hoi hoi,

Wij zijn er ook hoor.Tess ligt lekker te pitten,ze was doodop van het fietsen vanmorgen.
    Corne is ook aan het tuinieren,grasmaaien en onkruidjes plukken enz…
    Ik had niks te doen,huisje is aan kant dus…..dan maar lekker buurten  met mijn forumvriendinnen.

Groetjes Kitty en Tess.

#3673656 Quote

Ik ben er ook hoor, mannetje is gewoon aan het werk en vanmorgen was ik aan het babyzwemmen.

Groetjes sandra

#3673657 Quote

Mama heeft verplichte snipperdag, kevan is lekker aan het buiten spelen delano ligt te pitten…en ik zit te strijken en achter de computer tegelijk…..
    Heerlijk alles op mijn dooie gemakkie

#3673663 Quote

Hier ben ik ook weer! Tijdje alleen maar meegelezen, maar ik typ vandaag even mee!

#3673675 Quote

Hoi,

Ik heb vanmorgen gewerkt maar ik ben nu weer lekker thuis en Tiara slaapt nu.

Groetjes Nancy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen