Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

881717 Sporthobbyfavoriete Bezigheden

• Auteur

Mijn passie is (naast mijn gezin) mijn paardje Bon Giorno (voor vrienden "Boontje") zoals de meeste weten is hij erg ziek momenteel (hij heeft kanker en heeft inmiddels 4 chemokuren en 2 operaties achter de rug) het gaat inmiddels goed met hem, tenminste, hij is op de goede weg en woensdag krijgen we de uitslag van de biopsie even duimen dus! Ik was altijd heel actief in de dressuurwedstrijden (de foto is van 3 jaar geleden toen we net begonnen waren) Ik moet zeggen dat ik het enorm mis!! Ik heb stille/goede hoop dat we volgend jaar weer kunnen beginnen en zo niet, dan hoop ik dat Boontje in ieder geval pijnvrij mag en kan blijven leven.

Wat zijn jullie hobby's/passie's en bezigheden buiten het gezin om??

#3673667 Quote

Hey Monique,

Heb volgens mij een tijdje geleden ook iets over je paard gelezen. Hopelijk is de uitslag goed en kunnen jullie weer gaan rijden.

Zelf doe ik eigenlijk van alles. Ik teken graag en ontwerp cd-hoesjes (outlay)  voor bands. Voor de geboorte van Dean reed ik graag samen met mijn man motor. Nu is het er nog niet van gekomen.  We hebben  een pick-up en daar rijden we overal mee  naar toe. Verder doe ik ook nog aan boksen. Maar de meeste tijd en aandacht besteeds ik aan mijn gezin; heerlijk!

Liefs,
    Nelly.

#3673669 Quote

Hoi,

Ik zal ook voor je duimen hoor. Hopelijk komt het allemaal weer goed.
    Ik zelf doe eigenlijk niet zo heel veel bijzonders, maak soms kaarten en maak zelf kleding. De laatste tijd niet zoveel tijd voor gehad, want je de kleine meid is soms wel erg actief hihi.

Groetjes Nancy

#3673681 Quote

Jemig meid, wat een ellende met Boontje. Ik hoop van harte dat je volgend jaar weer kan starten hoor. Wat rij je?

Kijk hier, het broertje van boontje;

Dit is Willem, mijn lievelingspony van stal. Ik rij ongeveer twee keer in de week, in het bos of dressuur en onderlinge wedstrijdjes. Het is wel passen en meten sinds Stijn er is maar ik blijf het doen, heerlijk!

Daarnaast golf ik ook, althans, laatst keer is anderhalf jaar geleden…

Niet meer sinds mijn zwangerschap en nu kunnen we de tijd er niet voor vinden. Misschien als Stijn het huis uit is weer, hihi

Tussendoor probeer ik ook nog te werkenn, haha, ben grafisch ontwerper. Dus de hobby van sommigen van jullie is mijn dagelijks werk…

#3673682 Quote

sorry ladies, ik heb echt twee kleine fototjes op hyves gezet maar “iets” blaast ze grrot op….

#3673685 Quote

Oh monique ik zit hier heel hard voor je te duimen!
    Wat een gave foto ook van jullie. Ik ben flink bezig mn kwabben aan mn buik weg te werken, dan kan ik weer in mn witte rijbroek en ga ik meedoen aan de wedstrijdne op de manege.
    Ik rij nu 3 jaar en vind het heerlijk.
    Woensdag zal ik eens een paar foto's maken, want ik heb ze enkel met kerstmuts

Pauline

#3673700 Quote

Hoi toulouse, op de foto rijden we een B-proef, ik startte inmiddels M1 dressuur met hem en een vriend van me startte L-springen met hem. Op de foto is hij 4 jaar oud, hij wordt morgen (net als ik!!) 7 jaar. leuke pony, die Willem!!

#3673704 Quote

#3673706 Quote

Dit is mijn grootste hobby naast mijn gezin!!!!
    Voor mijn bevalling dreven we altijd schapen, nu houd ik het voorlopig nog even bij cursus en behendigheid.

Ze heet Quinty en is net 2 jaar geworden. Echt een schat van een beest!!!

Liefs Maaike mv Twan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen