Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882654 Fles Leeg Dus Kwak En Andere Maffe Gewoontes Wie Doet Er Mee

• Auteur

Doen jullie kleintjes dat nou ook?
    Als Stef zijn fles leeg heeft (of als hij even niet meer hoeft) dan gooit hij zonder pardon die fles gewoon naast zich op de grond! Het lijkt soms wel of we hier Flodder heten! hahaha

We proberen hem dus nu te leren "Geef maar aan mama."   En dan "Dank" maar voorlopig lijkt het nog niet al te veel te schelen…. Ben dus gewoon benieuwd of jullie kleintjes dit ook doen…. Of misschien andere gekke dingen

Liefs Annet

#3682479 Quote

Tess gooit tegenwoordig alles op de grond en zegt dan heel schattig "o ow"(of hoe je dat ook schrijft) meestal zegt ze het al voordat ze het laat vallen.

Ook steekt ze haar tong uit en gaat dan blazen (veel lawaai en gesputter) en gaat dan heel hard lachen om zichzelf. Zo schattig

Groetjes sandra

#3682515 Quote

Hiya momma's

Max draait heel resoluut zijn hoofd weg als ie genoeg heeft van de fles (wat nog wel eens resulteert in een squirt melk in zijn oog hahha)
    Ook dient er tegenwoordig naar alles gezwaaid te worden, zijn speelgoed, de kat, bloemen, zelfs de vuilnisbak in de keuken wordt enthousiast begroet.
    Oh en nieuw is dat ie telkens als er een vliegtuig voorbij komt (wat hier belachelijk veel is, heel new york is een soort van schiphol lijkt het wel) zijn arm in de lucht steekt. zelfs als hij binnen is en het vliegtuig alleen maar kan horen. Mijn man vroeg hem laatst "where's the plane?" en ja hoor…Max wees in de lucht, terwijl er geen vliegtuig was.
    En als laatste (lol help ik heb een rare baby!) we proberen hem tweetalig op te voeden, maar het gekke is dat als ie iets doet wat niet mag en ik zeg NEE dan snapt hij het, maar als ik NO zeg begint ie heel hard te lachen.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

#3682517 Quote

Ik heb ook eens gelezen dat als je je kind tweetalig wil opvoeden dat je ieder echt je eigen taal tegen je kind moet blijven spreken. Dan heeft ie het het snelst door. Waarscijnlijk denkt ie gewoon: No uit jouw mond? Dat ken ik niet!

En Kian draait ook gewoon z'n hoofd weg. En knappe mamma die dan die fles weer in z'n mond krijgt hoor. Als ie niet wil…..nou!
    Liefs Nelleke

#3682524 Quote

Grappig hoor. Hup, weg met die fles, haha…

Ik heb volgens mij een hele domme zet gedaan op vakantie: bij gebrek aan speelgoed een waterflesje met steentje gevuld en voila, een rammelaar. Maar sindsdien moet Stijn iedere fles schudden met als gevolg dat de melk door de kamer vliegt…

#3682578 Quote

Mila heeft weer iets nieuws..behalve dan alles op de grond keilen..
    brood uit de mond laten vallen…goh leuk en daar kan je dan op het blad van je stoel heerlijk met je vinger in kaaien(gaat zo lekker met leverwordt en smeerkaas)
    bah
    x piewie

#3682580 Quote

Thom gooit ook graag alles op de grond. Ook smeert hij graag met zijn  stukjes brood  over het blad van de kinderstoel. Vooral met startkoekjes kan hij erg kliederen, dan vind ik koeksmeersel op zijn sokken en achter zijn oren..
    Groetjes mv Thom

#3682832 Quote

annique heeft er nu een handje van om alles wat volgens haar in de weg ligt of een speeltje wat ze zat is heel hard weg te schoppen met haar voeten.
    als ze bijvoorbeeld op de grond speelt of in de box zit.. en wat dan een erg leuk effect geeft is de strandbal of een ballon haha die schop je niet zo makkelijk de box uit , met het gevolg een zzzeeeeeeeer gefrustreerde annique haha
    of het op de grond gooien vanuit de kinderstoel en het dan echt nakijken van "goh jammer zeg, en dan vragend naar papa of mama kijken "please wil je het pakken???????????
    en het dan vervolgens 10x herhalen ………. gr#$##@@!&$#
    leuk spelletje haha

maar ze is verder wel lief hoor hihi
    liefs sandra

#3682835 Quote

oh ja en wat ze ook nog doet
    grrr@#@#%$@#%
    eten uit haar mond halen erin stoppen eruit halen erin stoppen eruit halen enz
    lekker met brood of stukjes uit haar potjes warm eten jakkie
    haha
    liefs sandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct