Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882656 Mijlpaal Voor Mezelf

• Auteur

Lukas wordt volgende maand alweer een jaar! Een jaar vol met een heerlijk ventje en nieuwe dingen ontdekken.

Maar ook een jaar met continue urineverlies, altijd met tena lady maandverband inlopen en heel veel fysio voor mijn bekkenspier.

Natuurlijk is het veel beter dan in het begin (het liep er met bakken uit) maar ik kan nog steeds niet zonder maandverband.

Ik ben vandaag dus naar de gynacoloog geweest of hij wat aan het urineverlies kan doen (dat kan, dat wist ik al). En hij vond mij een uitstekende kandidaat voor een evt. operatie. Ook omdat ik dus al 10 maanden fysio heb en het probleem nog steeds niet voorbij is.

2 augustus moet ik naar een gecomibineerd spreekuur en dan gaan ze allerlei blaastesten doen. Maar hij verwacht dat het een operatie wordt, waarbij ze de plasbuis iets anders gaan ophangen.

Ik kan niet wachten tot 2 aug. Maar of het nou een operatie wordt, of dat het andere klachten zijn, hij zegt dat er altijd iets aan te doen is, evt met medicijnen.

Het lijkt me heerlijk om weer eens een hele dag zonder maandverband te lopen!

Annemieke

#3682487 Quote

Jemig meid, dat klinkt allemaal erg vervelend (zeg maar gerust, KLOTE)
    Ik hoop dat je bij de gyn goed geholpen kan worden en je eindelijk van de ellende af bent.
    Ik wens je heel veel succes!

Liefs Annet

#3682500 Quote

Goh, dat moet inderdaad erg vervelend zijn. Ik had het vooral in het begin (en nog ooit) tijdens aanspanning, b.v. hard lachen, niezen of hoesten en dat vond ik al reuzevervelend. Ik heb het overgehouden aan mijn eerste  bevalling vanwege de heftige uitdrijving van 2 uur lang, maar bij mij is het ook wel hormoongevoelig denk ik, omdat ik er na Siebe weer last van had terwijl ik een keizersnede heb gehad. Maar feit blijft dat de mate waarin ik het had niets betekent ten opzichte van jouw probleem. Ik hoop echt voor je dat er een oplossing komt voor jou. Ik duim voor je

Succes ermee.

Groetjes Fonske.

#3682502 Quote

Ach Gossie….en ik klaag al als ik nies of hard lach en er dan een paaar druppies doorschieten.Nou meid veel succes bij de gyn en ik hoop dat het vervelende probleem opgelost wordt.
    Liefs Kitty en Tess.

#3682505 Quote

Sorry, maar het klinkt wel grappig….je buis iets anders ophangen…net of je het over een lampie hebt ofzo.
    Maar fijn dat er nu wat gaat gebeuren!
    Liefs Nelleke

#3682520 Quote

Ach, een gynocoloog of een loodgieter, ze werken blijkbaar beide met vloeistoffen. Zouden ze oook een waterpomptang gaan gebruiken?

#3682617 Quote

Auw een waterpomptang hihi
    Heel veel succes en we zullen voor je duimen en aftellen natuurlijk!

Pauline

#3682622 Quote

Ojee wat een vervelend probleem is dat. Hoop dat je er snel vanaf bent.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct