Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882658 Pff Zie Het Even Niet Meer Zitten

• Auteur

hi,

Ben gister op mijn zij gevallen en heb nu zoveel last van mijn bekken. Heb al mijn hele zwangerschap last van mijn bekken maar kon het redelijk onder controle houden. Dus heb mij vandaag ziek gemeld.

Daarnaast moet ik volgens mijn contract volgende week 4 dagen gaan werken ipv 3 en dat zie ik helemaal niet zitten(was afgesproken voordat ik zwanger was). Ik zit echt in een dip. Wat moet ik nu doen???
    Na mijn verlof wil ik toch weg want het bevalt mij niet zo goed.

Dames, wat moet ik nu doen? Moet na deze week nog 4 weken werken tot mijn verlof..

gr
    Marielle mv Noa (0406060)
    29w2d

#3682494 Quote

Tja, ik kan daar heel kort over zijn. Gewoon ziekgemeld blijven. Je hebt het er zelf al over dat je gedurende de hele zwangerschap al last hebt van je bekken en dat dat door die val van gisteren zeker niet beter is geworden. Logische gedachte bij mij is dan dat jij, jouw lichaam en jouw kindje op dit moment het belangrijkste zijn en aangezien je praat over nog maar 4 weken tot je verlof, zie ik eerlijk gezegd het probleem niet. Dus eventueel contact opnemen met de bedrijfsarts en goed uitleggen wat er speelt en dat je heel veel last hebt………

En denk er aan, je moet straks  lichamelijk wel  'in orde' zijn als je aan de bevalling begint!!

Succes.

#3682499 Quote

Tjeetje Mina meid…sterkte met alles.

Liefs Kitty en Tess.

#3682506 Quote

Als je niet kan werken, kan je niet werken.
    Je kunt eventueel met je baas overleggen dat je 4 dagen niet gaat redden. En om gehele ziekmelding te vermijden kun je misschien afspreken dat je je 2 dagen ziekmeld en 2 dagen werkt (als je baas aangeeft dat het met de zwangerschap te maken heeft krijgt ie dat van de verzekering of de overheid ofzo gewoon terug).
    Sterkte ermee!

#3682572 Quote

wat phira zegt euh Nelleke zegt bedoel ik. gewoon even met je baas praten gaan hoor. Heb je nog vrije dagen staan ofzo? En inderdaad ziek is ziek, dat krijgt je baas vergoed.

beterschap.

mama van Rêve

#3682630 Quote

Heel veel sterkte en denk aan de kleine hump in je buik en niet aan je baas

Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct