Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882674 Rechtop In Bed

• Auteur

De meeste kids hier hebben het al een tijdje door. Maar Kian kon twee weken geleden bij oma voor het eerst staan. Bij andere oma in de box ook, maar thuis deed ie het pas 2x.
    Maar hij heeft 'm door hoor! Ik leg 'm net in bed, hij was kei moe (even met de zuiderlingen meekletsen), maar hij wilde maar niet gaan slapen. Ik liet 'm even lekker gaan, en ik hoor ineens een rare bonk. Klonk niet als hoofd tegen de bedrand ofzo, dus ik dacht…zal de buren wel zijn. Maar ik was er toch niet zo gerust op. Dus toch maar even gaan kijken. Zit meneer rechtop (nog nooit zelf gaan zitten, op 1x per ongeluk na) in bed, met het hemeltje in z'n knuistjes. Gauw het hemeltje weggehaald, hem weer neergelegd, even wachten, en het werd stil……en toen huilen. Meneer stond..maar kwam niet meer naar beneden, en werd moe.
    Nou, de lol kan hier beginnen hoor, als meneer niet wil slapen gaat ie nu dus gewoon staan.
    Ben super trots op hem, maar ben wel benieuwd hoe dit gaat worden!
    Liefs Nelleke

#3682644 Quote

Go Kian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3682645 Quote

Dat wordt een tube lijm!! hahaha
    Yoëll staat ook in zn bed om de slaap tegen te houden.
    Tja en je doet er niets aan, ja hem steeds weer neer leggen…

#3682753 Quote

hah, er was toch ook iemand die "ducktape" gebruikte? Misschien kun je wat lenen

Op z'n brabants: Keigoed man dat die hummel staat!  

weltrusten voor  jou!    

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct