Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882677 Hoe Laat Naar Bed

• Auteur

Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed?
    En hoe laat zijn ze dan 's ochtends wakker?
    Wij deden Tyche namelijk altijd om half 8 de laatste fles geven en dan naar bed maar dit houdt ze nu niet meer vol want ze ligt al om 7 uur te gapen.
    Dus gisteren om 7 uur naar bedje gedaan en vanmorgen was ze om 8.15 wakker.
    Maar zit er dan niet te veel tijd tussen de laatste en 1e voeding??

#3682829 Quote

onze annique gaat tussen 19u en 19.30 slapen
    18u krijgt ze eten. en dan geen fles meer, die wil ze niet meer
    rond 19u wat sap en dan op bed
    ze is rond 06u a 07u wakker
    dat wisselt………. door de vogels en het licht
    toen we op vakantie waren was ze alle dagen om 08.15 wakker want ze had een hele donkere kamer
    dus ik ga maar donkere rolgordijnen bestellen hihi

liefs sandra

#3682650 Quote

Hoi,

Jaimey gaat tussen 19-20 naar bed.
    Het ligt er ook aan hoe laat we klaar zijn met avondeten.
    In de ochtend wordt ie ook weer tussen 7 of 8 wakker.

gr kaat

#3682653 Quote

Jasper gaat om 8 uur naar bed en is er meestal rond 7 uur weer 's morgens. De tussentijden zijn inderdaad niet meer belangrijk hoor! Ze zijn nu oud genoeg.

Groet,
    Jacqueline

#3682655 Quote

Hoi hoi

Stef gaat meestal om 20.00 naar bed. Hij is dan rond 07.00 even wakker, speelt wat en gaat weer slapen… Daarna wordt hij tussen 08.00 en 09.00 wakker….

Liefs Annet

#3682658 Quote

Hoi,

de tijd tussen de voedingen is idd niet meer belangrijk, Ivar krijgt 1900 fles, 1930 naar bed, wordt tussen 700 en 730 wakker. Soms krijgt hij dan pas fles om 800 of 830, maar vindt hij totaal geen probleem

Groetjes Jenneke

#3682659 Quote

Siebe gaat meestal tussen 18.45-19.15 uur slapen en wordt tussen 6.30 en 7 uur wakker, met soms  een uitschieter naar 7.30 uur. Merijn ging hij zo oud was als Siebe nu, altijd rond 19.30-20 uur naar bed toen en sliep dan ook tot een uurtje of 8. Aangezien ik nu twee van die druktemakers heb en er alleen voor sta, probeer ik de kids altijd rond 19.30-19.45 uur  allebei in bed te hebben (het ritueel bij Merijn wordt steeds langer!!), zodat ik rond 20 uur aan een avond voor mezelf kan beginnen. Dat heb ik erg hard nodig.

Siebe eet voor het laatst rond 17.30 uur en krijgt voordat hij gaat slapen nog een flesje Yokidrink.

Groetjes Fonske.

#3682660 Quote

ehm, hier even een ander verhaaltje. Meike krijgt om 19:30 papfles en wordt om 00:00 wakker en krijgt melk……
    En dan HOPEN wij dat ze om 7:00 wakker wordt maarre 5:00 gebeurt op het moment vaker. Die melkfles geven wij omdat ze echt nog lust. We hebben natuurlijk allang geprobeerd om haar eraf te halen maar toen haar zus oververmoeid begon te raken was daar een grens bereikt. We proberen het wel weer….

Groetjes Renske mv Meike 12/07/07

#3682662 Quote

Wij zeggen altijd, Stijn moet de komende zeven jaar om zeven uur naar bed.
    In de praktijk is dat tussen 19 en 20 uur.
    Hij slaapt dan tot 7 uur. Dan staan we op, hij heeft zich volledig aangepast.

Maar mijn vriendin heeft een dochtertje van bijna 1 en die slaapt vanaf het begin slecht en wordt ook nog heel vroeg wakker, 5 uur is geen uitzondering. Ze valt dan pas tegen 7-en weer in slaap… maar ja, dan moet ze opstaan. Dus die hebben altijd onrust.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct