Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882678 Schilderij Media Markt Gereerd

• Auteur

Dames,

Ik check net mijn e-mail en het schilderij dat ik bij de aktie van de mediamarkt heb besteld is gereed! Ja echt waar!

Dus e-mail checken voor iedereen en de kunstwerken ophalen.

annemieke

#3682656 Quote

Ja, ik kan hem ook al ophalen….. Ben zo benieuwd!!!

Liefs Annet

#3682677 Quote

ik had afgelopen zaterdag een mailtje gehad en de canvasdoek dinsdag opgehaald..
    in een mega grote doos…hahahahaha

maar ik vind m best mooi geworden!
    het is een foto die mijn man had uitgezocht, ik had er zelf liever een andere gewild. maargoed.

hij komt straks op de slaapkamer.

#3682756 Quote

wij willen foto's van die canvasdoeken zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

#3682795 Quote

hier nog geen berichtje gehad…maar ik ben ook een probleem geval ze hebben 2 x niet mijn foto ontvangen  Ik zou nog wel even moeten wachten vrees ik..
    Maar zijn ze mooi geworden dames??

#3682797 Quote

ik heb ook nog geen bericht gehad…ik heb em op 29 mei besteld.

Voor de meiden die wel al bericht hebben gehad….wanneer hebben jullie dan de bestelling gedaan?

gr. jen

#3682864 Quote

Ik heb 3 stuks op 30 mei besteld. En het zijn geen foto's van Lukas maar ik ga ze morgen halen en ik maak er dan wel ff een foto van.

Annemieek

#3682978 Quote

Ik heb hem gisteren opgehaald
    Ik had er 4 besteld.
    Vandaag ophangen………

Ze zijn echt mooi geworden.

Liefs Ilse mv Danique

#3682952 Quote

gaat iedereen 'm zelf ophalen of heeft er ook iemand gekozen voor aanhuis bezorgen? Als het goed is worden er 4 stuks naar Israel verstuurd, ik las dat het een mega-doos is dus dat wordt nog wat, haha! Ben benieuwd wanneer ik ze zie verschijnen!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct