Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882680 Hyves Echt Een Wereld

• Auteur

.. allemaal oude vriendinnetjes in mijn mailbox. Ik vind het helemaal geweldig!!! En dat is echt dankzij jullie hoor. Ik had ook nooit gedacht dat dit zou kunnen gebeuren want ik was alleen geinteresseerd in foto ´s plaatsen zo zie je maar weer…

bedankt nogmaals, het is maar goed dat de zomervakantie begint morgen kan ik even bijkletsen met iedereen.
    Dikke kus.

PS Meike heeft nu tien tanden, maar van acht geen last gehad en nu die hoektanden doorkomen slaapt en eet ze nauwelijks. Alleen bilpillen helpen…. zo zielig zoals ze zichzelf in de weg zit.

#3682663 Quote

Haha ja leuk hé dat hyves. Je vind heel veel oude klasgenoten enzo.

Arme meike, zo'n last van dr tandjes. Komen niet eerst haar kiezen en dan de hoektandjes? Of gooit zij de gemiddelde volgorde gewoon lekker door de war hihi

Ik heb een leuke tandenlijst zeg maar, ik zal even kijken of ik de site nog weet en anders probeer ik het even hier te plaatsen zodat iedereen kan kopieren.

Pauline

#3682665 Quote

Haha echt iets voor Meike om alles  ´even ´ anders te doen.
    Haar zus kreeg afgelopen winter haar kiezen in een week tijd (met kerst, leuk diner hadden we toch (not)). Er is idd een volgorde maar ik weet nu ook dat het maar een richtlijn is (zie meike) hihi.

Ben benieuwd naar de lijst.

Groetjes Renske

Dat hyves toch, kwam zelfs een superjeugdliefde tegen. Nou dan komen echt vervlogen tijden voorbij…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct