Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882685 Aanbiedingen Maar Niet Heus

• Auteur

Ik kreeg net via jonge gezinnen de aanbiedingen voor juli binnen via de mail. Nou zat daar ook een aanbieding bij om met vier personen naar Cats te gaan voor 75 euro. Deze aanbieding is alleen geldig voor eerste en tweede rang. Echt een super aanbieding dus, aangezien deze kaartjes normaal zo'n 60 euro per stuk kosten.
    Direct gebeld (zo'n minuut later) en wat denk je……. er zijn wel kaartjes beschikbaar, maar geen vier, en dat is de voorwaarde bij deze actie. Verder zijn er ook nog kaartjes maar niet voor eerste of tweede rang. Dus al zou je willen dan kun je dus geen kaartjes bestellen van deze actie…..
    Vraag me nu af of het niet een reclame stunt is, leuk naar Cats, gaat niet door, dan maar duurdere kaartjes, want we hebben ons er op verheugd…….
    Echt jammer…..

#3682691 Quote

Echt stom ja!!
    (ja wat moet je er meer van zeggen.. gewoon belachelijk)

#3682693 Quote

He wat nep zeg,ze maken je blij met een dode mus….
    Groetjes Kitty en Tess.

#3682700 Quote

Dat is lullig. Daar kan ik soms zo boos om worden. Grrr. Meestal kijk ik ook niet meer naar zulk soort aanbiedingen.

Groetjes,
    Nelly.

#3682712 Quote

Hoi,

Ik heb het ook net zitten lezen en dacht, dat is wel heel goedkoop, misschien bedoelen ze 75 p.p. Maar heb het erg druk op werk, dus dacht ach ik bel wel t.z.t…. nou dat hoeft dus niet als ik jouw begrijp. STOM!!!

Had ze wel willen zien, ben ooit in Londen geweest, was super, was een van de laatste voorstellingen.

Nou ja, ik ga eerst maar naar My Fair Lady, gewonnen, en ja dat was ook een leuke, denk je nou dan kunnen we mooi in het weekend, NEE die kaartjes waren alleen op die en die datum, op dinsdag of donderdag… FIJN!!! Maar goed het is gratis (nou ja gratis… je moet er toch heen zien te komen) en het is vast erg leuk.

Groetjes Nanda

PS. heb wel een naam plaatje besteld, ik zie mijn kind al verdwalen…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct