Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882686 Tyche Is Een Beetje Ziek

• Auteur

Ze lag lekker te slapen en ik hoorde ineens wat rare geluidjes en toen een beetje jengelen. Dus ik even naar boven. Lag ze te slapen alweer… in haar overgeefsel. Ze had best veel overgegeven. Heb haar uit bedje gehaald. Vond ze niet leuk want ze was moe.. maar ik ga haar niet tussen de overgeef laten liggen.
    Bedje verschoond… (had natuurlijk net de wasmachine al aangezet) Tyche een andere slaapzak aangegeven. Een beetje water. En terug in bed.
    Zo zielig. Ze jengelde best wel en ook haar buikje bewoog ze heel raar alsof ze krampjes had. Ze heeft vandaag toch al wel 2 poepluiers gehad. Die zagen er normaal uit dus ik weet het ook niet.
    Ik laat haar nog even lekker slapen en we zien dan wel weer.
    Maar het was wel zielig.

#3682692 Quote

Ach arm meisje….nee ik zou ze ook niet laten liggen in der  overgeefsel.Bléhhhh!!
    Beterschap hoor voor de kleine meid.
    Liefs Kitty en Tess.

#3682702 Quote

Ach, wat zonde. Hopelijk kan ze nu een lekker tukje doen en voelt ze straks weer wat beter.

Groetjes,
    Nelly.

#3682721 Quote

Nu dat het "er uit" is zal ze zich wel een stuk beter voelen..

X voor Tyche!

Esmé mv Kay

#3682723 Quote

ahhh, dikke knuffel voor haar!

#3682745 Quote

Zielig!!!
    gaat t al weer beter??
    anders een paracetmol zetpil geven, tegen de krampjes misschien!!?
    Beterschap!!

#3682762 Quote

Een dikke knuffel extra voor jullie!

Lisenka mv Tessa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct