Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882689 Hoe Voeg Ik Fotoaposs Toe

• Auteur

Hoi hoi, ik zit me dus ook al een tijdje te vermaken op dit forum en zo af en toe babbel ik mee…
    Maar nu dacht ik laat ik mijn zoontje eens een keer echt voorstellen, met een foto, maar hoe voeg ik die in vredesnaam toe?? lukt me niet echt????!
    Dom blondje ws maar kan iemand me ff uitleggen hoe het moet?? ik heb namelijk al vanalles geprobeerd, maar twil niet lukken…
    Ik hoort vast wel, want jullie zijn dol op foto's las ik. (ik ook trouwens, geniet altijd van die leuke plaatjes hiero….)

Juulein is trouwens een soort bijnaam…   zo noemde me schoonzusje me een tijdje, wel grappig vond ik. maar ik heet gewoon Geerline.
    Liefs Matthieu en zn mamma en wie weet zien jullie de kleine man gauw op n paar mooie foto's

#3682759 Quote

Je kunt onder andere een hyves pagina maken ( http://www.hyves.nl  ), aanmelden en foto's daar uploaden. Als je dan 1 keer klikt op de foto opent het programma de foto wat groter, rechtermuisknop kopieren en dan plakken in een topic of reactie.
    Kijk als voorbeeld maar ff op mijn hyvespagina, dan zie je hoe het werkt. http://liezeloosje.hyves.nl/

Sommige kopieren de foto's uit een eigen babysite.

Succes!

Lisenka mv Tessa

#3682764 Quote

Hey,

Ik voeg foto's toe op een andere manier (heb geen hyves account) maar volgens mij kan hoe ik het doe alleen maar op een mac computer (als je dus je eigen server hebt) ik post mijn foto's via de server op deze site. Maar ik moet toegeven dan mijn man (webdesigner en programmer) me hier wel ff mee moest helpen hoor. In het geval je een Mac hebt en wilt weten hoe dat moet kan je me ff mailen op ilja@nalewajk.com.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

#3682766 Quote

Hej mooi, ik heb zelf ook een Hyves profiel, dus ga het zeker ff proberen
    vanavond denk ik… als de kleine in bed ligt!
    Bedankt voor jullie tips
    en wacht maar in spanning af….hihaho…
    Groetjes, trouwens geen Mac pc hoor. gewone met Windows XP…
    doegie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct