Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882692 Visum Voor Turkije

• Auteur

Hey ladies,

Wij gaan pas over 2 maandjes naar Turkije…
    Dus dat duurt nog even…

Maar ik heb effe een vraagie,

Als je naar turkije gaat moet je altijd bij aankomst in turkije een visum halen….

Die kosten toch 20 euro per persoon? Of maar een 10tje?
    En moet je die ook voor je kleine betalen?
    Ze staat tenslotte bij mij in m'n paspoort dan!
    Of is het echt per persoon?

En uhm mischien rare vraag…
    Als ik haar in mijn paspoort wil zetten…MOet ik dan naar de gemeente waar zei geboren is het laten doen?
    En nog enig bewijs meenemen ofzo? Dat het mijn kind is?

Alvast bedankt!

Groetjes Jacqie

#3682776 Quote

Wat het paspoort betreft moet het kind mee en volgens mij een schrijven van papa dat ze bijgeschreven wordt.
    We hebben voor Yoëll een id kaart gehaald, omdat we een verhaal kennen van mensen die gingen wintersporten. Kindje stond bij mama in het paspoort, mama breek haar been en gaan met de gipsvlucht mee. Het is een heel gedoe en geregeld geworden om de kleine met papa mee naar huis te krijgen.
    Dus dachten we dan schrijven we Yoëll in bij paspoorten, maar een id was goedkoper.
    (deze info was even bijzaak haha)

Voor de idkaart moest dus mee Yoëll, pasfoto, legitimatie mama, legitimatie papa, 1 van de ouders en een schrijven van de andere ouder voor accoord.

#3682779 Quote

Oke bedankt!

Nog effe 1 vraag…

Heb je yoell dan een paspoort gehaald waar hij geboren is?

Want Senna is in een ander gemeente geboren….Waar we nu wonen is dus weer een ander gemeente…maar daar staat ze dan wel weer ingeschreven….

#3682784 Quote

yoëll zn id kaart komt hiervandaan, maar hij is ook hier geboren.
    volgens mij haal je dat in je woonplaats

#3682788 Quote

Milan heeft ook een idkaart en deze hebben wij zelfs bij een bijkantoor van de gemeente aangevraagd en opgehaald. Wij vonden dit ook veel makkelijker omdat papa altijd weg is met de auto en mama veel liep in Duitsland en dan is een id makkelijker mee te nemen dan een boekje.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct