Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882705 Voor Iljany En Andere Liefhebbers

• Auteur

Hi ilja,
    Wow echt super gaaf die site zeg, ik ben er nog nooit geweest, want ik heb die shirt gekregen van Lynn's peettante, wow.
    Moet je vlug gaan kijken, http://www.darksideclothing.com
    Hihi echt super, ik ga binnenkort een nieuw shirtje bestellen, met de tekst: God is busy can I help you? Is toch super vet?!
    Laat je weten wat je ervan vindt, van de site en z'n spullen???
    X

#3682897 Quote

Zooooo dat zijn knap stoere kleertjes zeg!

Een verademing bij al die rozige en blauwige kleertjes met beertjes en hartjes als opdruk. Een leuke afwisseling voor erbij!

#3682900 Quote

hoi
    haha dat is es wat anders dan rainbow babies ofzo
    wel grappig die shirtjes!
    groetjes

#3682951 Quote

hoi!

Echt super grappig die shirtjes.

Zo ben ik eigenlijk al een tijdje op zoek naar een t-shirtje met de tong van de
    Rolling-Stones erop maar kan hem nergen vinden.

Weet iemand van jullie soms waar ik deze kan bestellen/kopen???

groetjes Daan

#3682972 Quote

Hey kiekje,

Oke, jij bent zo de held van mijn dag vandaag!!!!!! Wat een geweldige site, die skull sokjes helemaal goed!!!!! En dat Kid vicious shirt MOET ik hebben. haha ik word helemaal hebberig van deze site. Dank dank dank, begin vanavond nog aan je standbeeld te beitelen 🙂

Oh en (ben ff vergeten wie dit vroeg) hier heb ik dat rolling stones shirt gezien bij een winkel die 'Lucky brand jeans" heet. Ik weet dat ze vorig jaar een winkel in Utrecht hebben geopend maar geen idee of ze daar ook de baby afdeling bij hebben zitten (en anders uiteraard via het net). Ik heb zelf daar een "Sgt peppers lonely heart club band" shirt van de beatles voor Max gekocht…..beetje aan de dure kant maar kwaliteit is echt uitstekend.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct