Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882706 Nick Is Aan Het Proefdraaien

• Auteur

op de basisschool.

En ik zit hier met een knoop in mijn maag. Ik vindt het zo spannend,eng en ben benieuwd hoe hij het heeft. Wou dat het 12.00 uur was.

Wat kun je als moeder toch een emotionele doos zijn.

Groetjes sandra

#3682908 Quote

Spannend hè?
    Maar geloof me dat hij het heel erg naar zijn zin heeft op school! Is toch ontzettend leuk met allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes?!

Komt goed, maar eh..  ik zou ook de klok rond kijken hoor!!

Je mag hem zo gaan halen!!

Esmé mv kay

#3682909 Quote

Oe, spannend! De kindjes bij ons op school hebben dat allemaal gistermiddag gedaan, vonden ze zoo spannend, maar ook heel erg leuk!!
    En hoe heeft hij het gehad? Hij vond het vast heel erg gaaf!

Liefs Maaike mv Twan

#3682912 Quote

Spannend, maar toch ook wel leuk, of niet? Het hoort weer bij een nieuwe fase in het leventje van je kind. Ik neem aan dat hij na de zomervakantie voor het echie gaat.
    Ik ben benieuwd hoe het hem is gegaan.

Groetjes Dianne

#3682915 Quote

nou hij is weer thuis en hij zegt dat het erg leuk was. De juffrouw zei wel dat hij erg moest wennen maar dat had ik ook wel verwacht. Nick is echt een jongetje dat de kat uit de boom kijkt. Maar hij is enthousiast dus het komt vast wel goed.

Groetjes sandra

#3682917 Quote

Ohw…gelukkig is het goed gegaan!
    Wat alweer een mijlpaal he?!

#3682930 Quote

Voor niks druk gemaakt hihi! Maar wel heel begrijpelijk hoor!

Tja kleine kindjes worden groot he….zucht!

#3683038 Quote

Hoi Sandra,

Ach wat een spannende dag is het dan geweest.Ik ben blij dat hij het leuk vond.Mistte Tess haar grote broer niet??

Groetjes Kitty en Tess.

#3683065 Quote

Fijn joh dat het goed is gegaan! Weer een zorg minder!

Groetjes, Marieke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct