Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882708 Voor De Dames Uit Eindhoven En Omg

• Auteur

hoi!

Woon nog niet zolang hier en ik ben op zoek naar een kledingzaak in Eindhoven waar ze het merk Name It verkopen en NoNo. Vanavond ga ik shoppen(Sale!!) voor mijn dochter want ze heeft een groeispurt gemaakt. Ik ken nog geen winkeltjes waar ze merkkleding verkopen met uitzondering van de prenatal en de mexxwinkel(en bij).

Dus adviezen welkom voor 18:00 hihi!!!

gr
    Marielle

#3682940 Quote

Hoi Mariëlle,

Winkels in Eindhoven waar ze Name it verkopen……..mmm, ik kan het zo niet bedenken, Misschien bij de V&D (verkopen ze ook benneton kleertjes!)? In Helmond waar ik woon weet ik dat ze o.a. Name it verkopen bij Duthler (zit niet in Eindhoven)   bij Jillies babykleding en bij Anclaire babyhuis. In Nuenen zit babyplanet en daar verkochten ze ook name it.

Kijk anders ook ff op internet, heb van Name it van de zomercollectie op internet voor 50% afgeprijst gekocht. (o.a op   http://www.amazingkids.nl/

Succes met shoppen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

#3682944 Quote

Ik werk in Eindhoven, maar ik kan me zo geen echte babyzaak in de binnenstad herinneren.. Vind het ook niet zo'n leuke stad om te shoppen eigenlijk
    Succes met winkelen!

Esmé mv Kay

#3682964 Quote

HI,

Raar dat in een grote stad als Eindhoven geen echte babywinkel zit!! Bij de V&D verkopen ze alleen het merk Bennetton en natuurlijk friends. Babyplanet gaat weg in Nuenen en heeft al geen babykleding meer.

Dus Helmond is dus een goede stad om te winkelen voor de beebs? Ben ik laatst voor het eerst geweest, zag er leuk uit.

Nu heb ik vanavond al afgesproken met mijn vriendin in Eindhoven. Tegenover Villahap zit toch ook nog een babyzaak of niet?

De site van amazingkids is leuk!! Als ik vanavond niet voldoende vind dan heb ik genoeg gezien op die site wat ik kan bestellen. Had deze wel eens eerder gezien maar was hem kwijt..

Bedankt!

Marielle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct