Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882713 Wat Een Rotdag

• Auteur

Wat een rotdag vandaag zeg!!
    Fabio is niet helemaal in orde (beginnende verkoudheid) en het is nog pokkeweer ook, dus wij zijn veroordeeld tot een dagje binnen zitten.
    Dat is sinds Fabio's geboorte pas één keer eerder gebeurd! En daar kan ik dus niet tegen! Ik word gek binnen!
    Aangezien ik ook niet crea bea ben, verveel ik me te pletter!

Jullie misschien leuke tips?

Groetjes van Cissy

#3682925 Quote

geen leuke tips hier maar wel even beterschap voor je mannetje.

Liefs sandra en een dikke kus van Tess

#3682931 Quote

Arme fabio, geef hem maar een dikke kus.
    Misschien wel leuk om alvast dingen te maken voor zijn verjaardag.

Liefs Ilse mv Danique

#3682932 Quote

Hahaha,.. ook net zo'n topic geopend,.. Had die van jou niet gezien..
    Ik zit al 2 weken binnen.. Om gek van te worden!!

Esmé mv kay

#3682933 Quote

Enne,.. uiteraard beterschap met je lekkere manneke!

#3682956 Quote

Mmm… het is idd schijtweer! Net naar de supermarkt geweest en de blaadjes waaien om je oren!!

Ik ben zelf gek op films en TV-series kijken (Lost, Prison Break, Grey's Anatomy), dus als ik lui ben en Ivar slaapt lekker, hup DVDtje erin. Ik lees ook graag, maar daar moet je van houden 🙂
    ik ben ook druk bezig met foto's in te plakken, is het natuurlijk perfect weer voor!
    En voorlezen, of vindt je zoontje dat niet fijn als hij  verkouden is?

Suc6!

Liefs Jenneke mv Ivar

#3683025 Quote

Nou de dag zit er voor Fabio weer op. We hebben nog naar Bassie en Adriaan gekeken en ik heb een hele poos zitten voorlezen. Lekker in bad geweest en hup naar bedje, want hij was super moe.

Nu lijkt het wel of het erger wordt : hij hoest echt slijm op (dat is duidelijk te horen) Ik weet niet goed wat ik er nog meer aan kan doen. Hij is ingesmeerd met Luuf, heeft homeopatische druppels en drinkt veel water……

Groetjes van Cissy

#3683027 Quote

Ach gossie,arm ventje.We hopen dat hij snel weer opknapt en dat hij ondanks zijn hoest toch kan slapen.Arm zieltje.

Veel liefs Kitty en Tess.

#3683028 Quote

beterschap! Ik kan zelf ook heel slecht tegen thuis zitten, vind het ook beter voor de kinderen om buiten te zijn (als ze niet ziek zijn natuurlijk!) vriendinnetje van mij heeft een zoontje, een maandje jonger dan Lior en die zit de HELE dag dvd's van Muis te kijken. Mama zit lekker te msnen en haar eigen dingen te doen en hij zit altijd achter de TV. Hij kon amper praten maar kon wel "HAA die muis!" zeggen… oei…. (sorry, ik wijk wat af van het onderwerp maar kan hier zo gefrustreerd van worden!)

In ieder geval, hoop dat Fabio zich snel beter voelt!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct