Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882714 Een Hangdag Bleh

• Auteur

Hoi Mama's,

Soms heb je dat wel eens hè.. Slecht weer buiten, Kleine op bed en je dan kapot vervelen haha..

Geen zin om te poetsen, niks op tv, moe maar geen zin om te gaan slapen, (bijna)niemand op het forum en de rest aan het werk. Familie te ver weg voor "even" een bak koffie, mijn haren die nog als een suikerspin op mijn hoofd staan  en dan nog 3 weken op een  speeltoestel wachten waar ik anders op had kunnen gaan spelen

Pff,.. Dat zijn nu van die hangdagen waar ik niks mee kan en die ik gelukkig maar zelden heb!!!

Ik ga hier maar een dansje doen om de zonnegoden te eren.. Als we morgen goed weer hebben met zon dan weten jullie dat ik de blaren onder mijn voeten heb staan!!

en Hoppa..

Adios!

Esmé mv Kay

#3683031 Quote

he bah, arme moeders in Nederland… ik heb medelijden met jullie! Het is echt heel sneu maar wij blijven hier tussen de middag verplicht binnen omdat het gewoon niet uit te houden is buiten…   (sorry) Hoop voor jullie dat het snel zomer wordt!!

#3682938 Quote

nick en ik hebben even met je mee gedanst dan voel je je niet zo alleen.
    Hier ook een hangdag, genoeg te doen (in het huishouden) maar geen zin.

Groetjes sandra

#3682941 Quote

Nou idd, zo voel ik me ook. Ik heb gisteren heel veel gepoetst,dus daar heb ik nu geen zin in. Ik ga zo Fabio zijn boterhammetje maken, maar hij wil al dagen niet eten. Tis iedere maaltijd weer een gevecht om wat binnen te krijgen. Normaal denk ik zo: als je niet wil, dan niet. Maar hij moet wel wát eten.

Zo'n dag is ook slecht voor de lijn, ik heb trek in echt alles! Ik geloof dat ik zometeen maar een lekker patatje laat brengen hihi
    En dan maar hopen dat dit niet te lang duurt

Dikke kus Cissy

#3682942 Quote

Hier ook wel een hangdag, (hoef wel gelukkig niet te werken vandaag!) hubbie sinds gisteravond een paar dagen naar de TT van Assen en ik lekker thuis…met shitweer! Vanochtend lekker wel gaan zwemmen met Tessa en die ligt nu voor pampus in bed  te snurken…….

Ben maar vast aan het neuzen op internet voor een leuk "trakteerkadootje" voor de kids op het KDV als Tessa 1 wordt. Een doosje rozijntjes met een memoblaadje hoera Teun wordt 1 jaar (die ik woendag kreeg) vond ik te afgezaagd…….

Bank hang ze!

Lisenka mv Tessa

#3682945 Quote

Hey Lisenka
    Hier een paar hele leuke site's voor kinderverjaardagen
    Misschien heb je er wat aan

http://www.lobbes.biz
    http://www.doosvolplezier.nl

Liefs Ilse

#3682954 Quote

Thanks! Leuke sites! enne,….ook weer tig links naar andere sites!

Lisenka

#3682958 Quote

Nou bij deze maak ik 29 juni tot een officiele hangdag!!
    Ook hier gebeurt er vandaag niet veel soeps en  balen we erg van  het weer!! Eigenlijk  vraag  ik me af of het ooit nog goed komt met het weer!!
    Of dat het in ieder geval 8 juli lekker weer is om buiten de verjaardag van chloë te vieren.

Ons meisje is er vandaag ook niet goed aan en ben dan ook al met har bij de dokter geweest. Ze wrijft zich weer erg veel over haar oortjes en was vandaag erg huilerig en hangerig!! Ze had idd weer wat vocht achter het trommelvlies maar dit moest door de neus er uit komen. (ze is ook weer flink verkouden)
    Verder moest ik het goed in de gaten houden en als het erger wordt of niet over gaat sturen ze me door naar de kno arts voor buisjes.
    Als het daarmee beter gaat vind ik het prima maar vind het zo zielig!!

Nou ik ga mijn dag maar eens uitzitten..
    Moet het weekend weer werken en heb maandag en dinsdag nachtdienst. dus zal weer weinig tijd hebben…

Veel sterkte iedereen om de dag dor te komen. hihi

groetjes  pally  

#3682965 Quote

Tja, ik had ook graag naar de kinderboerderij gegaan oid. Had echt zin om iets te ondernemen maar het regent!!! en nu ligt ze op bed dus ik maar aan het forummen.

Als goed is komt de man zo thuis, die verveelde zich op het werk, dus dat is dan weer gezellig.

Kunnen we straks naar de supermarkt, dikke pret voor Noa!!

grzz
    Marielle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct