Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882715 Papa Naar Een Concert En Mama Niet

• Auteur

Hoi,

De kop zegt t eigenlijk al he. Papa gaat vanavond en zondagmiddag naar een "concert" van normaal en mama kan niet mee. Ik heb voor vanavond geen oppas en voor zondag ook niet dus helaas kan mama niet mee en het is altijd zo gezellig.

Dus ik zie mijn man van het weekend bijna niet want morgen moet ie ook nog werken bah bah bah. Nou ja moet ik me maar vermaken met me kleine mannetje.

Jullie nog plannen voor het weekend?

Alvast een prettig weekend allemaal.

xx Elly mv Yari

#3682973 Quote

Wij gaan morgenochtend op vakantie! Ik heb er veel zin in, alleen hoop ik wel dat het weer beter wordt aangezien we met de vouwwagen naar Zeeland gaan. Nou ja we zullen wel zien, als het maar niet zo koud is en ieder geval maar een beetje droog is.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

#3683052 Quote

Wij gaan met onze vrienden club bbq en dus we hebben ook lekker weer nodig!

#3683093 Quote

hoi!!!

Jeetje dat is ook niet gezellig!! Zeg maar waarom mag papa eigenlijk 2x gaan en mama helemaal niet?? Waarom blijft papa dan zondagmiddag niet lekker thuis en kan mama lekker gaan???? Dat zou ik in ieder geval wel redelijk vinden toch?

Groetjes, Daan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct