Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882717 Even Niet Over De Kids Maar Over Ons Als Mammies

• Auteur

Hoi hoi, wat een baal dag vandaag, helemaal niet goed voor de lijn… hihi
    Hej daar meteen een nieuw onderwerp. onze kids zijn nu allemaal rond de 8-9maanden denk ik???!!!
    Hoe is het met het gewicht van de mamma's dacht ik??
    Is iedereen weer een beetje op zn oude gewicht?? oude figuurtje???
    Ik zal dan maar meteen beginnen….
    Ik ben 1.80lang en woog voor ik zwanger werd zo'n 68 kilo meestal.
    Nu nog steeds 70kilo. die laatste paar kilootjes zitten nog in mn uitgerekte buikie denk ik, want die is nog niet weer hlml zo plat als een duppie zoals voorheen. niet erg hoor. ik heb nu een mooie zoon, dus niets geklaagd.
    Ik denk er gwn een beetje om dak niet te veel snoep en val al steeds ietsje af. 2weken terug woog ik nog 72kilo dus….

Nou ja ik dacht toch geen weer om lekker er op uit te gaan.dus maar ff over onszelf vertellen…
    Ik hoor het wel, schroom niet.. liefs G mv Matthieu

#3682977 Quote

ik was voor de zwangerschap 73 kg
    op het einde van de zwangerschap 88 kilo
    nu na een paar weken sonja bakker haha 72 kg
    en ik ga nog ff ijverig door met bakkeren
    ik wil graag naar de 65 kg
    groetjes sandra

#3682979 Quote

Hoi !!

Leuk onderwerp hoor…

Mike is nu bijna 11 maanden.
    Voor de zwangerschap woog ik 68 kilo en ben in totaal 13 kilo aangekomen.
    Na de bevalling woog ik 75 kilo, lette wel op wat ik  at maar die laatste kilo's gingen er niet van af.  Ben nu 5 weken aan het sonjabakkeren en weeg nu 68,9 kilo.
    Dus we zijn nu op de goede weg toch?
    Ik hoop dat er nog een kilo of  3 of zo af gaat maar als ik weer die 68 kg haal ben ik dik tevreden.
    Ik ben 1.80 m dus dan is 68 kg een mooi gewicht!

#3682980 Quote

Leuk onderwerp… haha!

Ik ben tijdens mijn zwangerschap afgevallen, woog vlak voor de bevalling 5 kilo minder dan de eerste keer bij de verloskundige, na de bevalling 12 kilo minder (jippie). Dat was echter nog steeds 11 kilo teveel. Ik ben nu wel  weer 5 kilo aangekomen (ik kan NIET zonder chocola), dus wil nu graag (ooit) 16 kilo kwijt, maar ik moet altijd eerst een paar dagen overleven voor ik me lekker voel, en meestal kom ik de eerste dag niet door…
    maar ik lach erom hoor , mijn vriend is gek op mollig!

liefs Jenneke

PS sorry dat ik geen getallen noem…

#3682981 Quote

Het schroom-stadium ben ik reeds voorbij. We hebben het er al een aantal keer over gehad, en ik ben blij te merken dat ik niet de enige ben die flink uitgelubberd is.

Lengte: 1.79
    Voor de zwangerschap: 88,6
    Aangekomen tijdens zwangerschap: 25 kilo
    Gewicht nu: 85,9
    Nog af willen vallen: 8 a 9 kilo

Na 6 maanden ben ik gestopt met bv en actief aan het lijnen gegaan, want ik was nog bijna 100 kilo. Gaat best lekker nu, dus ga nog even door met SB.

Liefs Nelleke

#3682982 Quote

zoooo, stelletje activelingen, ik drukte op de reageer-knop toen er nog 0 reacties waren, en ik druk op 'plaats bericht' en ik ben alweer nummer 5!!!!

#3682985 Quote

Haha Nelleke, dat ging mij net zo!!!

#3682986 Quote

Nou idd, leuk dat iedereen zo fel reageert… het houd ons wel bezig he die kilo's…pffff
    ach ja ik zou ook wel weer graag 65kilo willen wegen, maar om nou te gaan Sonja Bakkeren???? ! nee daar kan ik niet aan beginnen, ik doe dat op mn eigen manier, en soms voel ik me gwn beetje dizzie in mn bovenkamer dus ik moet wel goed afwisselend eten. maar ik snoep dan niet (ik ben gelukkig geen snoeper) dus die laatste paar ontevreden kilo's hoop ik er voort eind vant jaar wel af te hebben…
    en mijn zoontje is nu net 9maanden…8,5 maand BV gegeven(dan mag je niet lijnen!!)haha en nu dus nog verder ontzwangeren / afvallen…

Blubber buik valt trouwens wel mee hoor, ik durf vd zomer wel in mn bikini te verschijnen…
    Hej daag en succes allemaal he met die vervelende kilo's!!

#3682988 Quote

Hiya momma's

Ik ben 1.76 en woog voor mijn zwangerschap 64 kilo. De laatste dagen was ik echt een walvis haha woog 90 kilo. Ben nu (10 maanden later) 77 kilo. Soms kan ik er een beetje om klagen, soms kan het me niet zoveel schelen.
    Enne wat is in godsnaam sonja bakkeren? klinkt naar.

Ajuus,ilja

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct