Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882719 Fotoaposs Van Ons Duivelskindje

• Auteur

Hihi,

Lyanne heeft boven dus 2 tandjes, maar niet de middelste, als ze lacht, is het net een klein duveltje!!! Als ik haar staartjes uit heb gedaan blijven d'r haren ook precies zo staan en is ze helemaal een duveltje! Als je goed naar de foto kijkt, zie je d'r tandjes zitten.

Verder vind ze het heerlijk om uit een rietje te drinken!

Afb052.jpg
    Dat krijg je als ze zelf yoghurt wil eten!!!
    Afb049.jpg

Groetjes, een trotse mama!!!

Marieke mv Lyanne

#3682997 Quote

Hoi Sandra,

Die heb je bijna overal, maar ik heb ze bij de Etos gekocht.Ik heb er meteen 2 gehaald, ook eentje om altijd in mijn tas te hebben, errug handig namelijk.

En heb je kleine pakjes, dan doe je gewoon de "oortjes" van het pakje omhoog, dan blijven die namelijk hangen op het randje van het bekertje.

Groetjes, Marieke

#3683000 Quote

Wow,.. spooky!! Dat haar lijken net twee hoorntjes hihi..
    Leuk hoor!

Esmé mv Kay

#3683003 Quote

Hoi,

Wat een heerlijk moppie is het toch! En zo knap uit een pakje drinken, Tess vind het reuze interresant, maar is er nog niet helemaal uit hoe het nu moet, tja zo'n fles is ook zo lekker!

Ik kan dat duiveltjes gevoel, Tess had 1 zo'n hoek tandje en toen kwam het 2e hoektandje ook meteen gevolgt door de 2 middelste, dus van een half duiveltje is ze meteen gegaan naar het hele rijtje (au!!!)

Geef je schatje een dikke kus! Heerlijk kindje!

Nanda

#3683041 Quote

Whahhaa…maar dan wel een lief duveltje.
    Mooie foto's hoor Marieke!!
    Groetjes Kitty en Tess.

#3683042 Quote

Wat grappig !!

Hier heb ik er ook twee die graag uit een rietje drinken, maar óók alles aan de onderkant willen bekijken en aan bijten…. dus alles omdraaien, wat dus een hoop geklieder en nattigheid opleverde. Ik zag toen van Nuby de antilekbeker met een rietje (echt antilek dus !!) en daar hebben ze er nu ook een van, naast de gewone tuitbeker. Heel handig zijn ze !!

Groetjes Marasje

#3683044 Quote

Wat is het toch een lekker ding!

#3683067 Quote

Dank u voor de complimentjes over mijn eigen Hollands Next Topmodel!

#3683077 Quote

Hahaha, leuke foto! Zou Lyanne wat in deze duivel zien??? Telefoonnummer: 555 8572 235095

Groetjes Fonske.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct