Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882721 Mijn Mama Daposr Mama En Haar Mama Foto

• Auteur

Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

Hebben jullie ook ooit zoveel mama's of papa's  om je heen gehad?
    Ik snapte er destijds helemaal niks van!

Want mama stond naast mij, mijn mama dr mama daar weer naast en daar weer de mama van had mij vast!! Later werd het me even goed uitgelegd en was het gewoon mama, mijn oma en overgrootoma van 89 jaar.. Helaas is ze dit jaar overleden..

Grootoma Wolters 011.jpg

(Ik was hier 10 weken oud)

Hebben jullie ook 4 generatie-foto's? Het hoeft niet allemaal van hetzelfde geslacht te zijn hoor..

Hi5

Kay zv Esmé

Ps: zo te zien staat mama daar weer te bevallen?!

#3683008 Quote

Hoi Kay,

Zo dat was moeilijkm snap precies wat je probleem was. Gelukkig is het nu duidelijk. Helaas kan ik geen 4 generatie foto maken, mijn mama heeft geen opa en oma meer en die van mijn vader kennen we ook niet.

Dikke kus Tess

#3683010 Quote

ja hoor hier ook één

Groetjes sandra

#3683012 Quote

Leuk! Ook wij hebben een 4-generatie foto! Alleen is tie niet met een digitale camera gemaakt, helaas. Ik dacht hem wel op de computer te hebben staan, maar helaas!
    De 4 generaties zijn: Tijn (26.09.06), ik (18.02.80), mijn moeder (23.08.57) en mijn oma (11.07.25).

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

#3683018 Quote

Leuk topic!

Hier een foto van mijn man, zijn vader en zijn opa (bompa) en onze Lyanne natuurlijk!

Lyanne was hier 2 weken oud,foto is helaas een beetje wazig, kon de cd-rom met de andere foto's niet vinden.

Groetjes, Marieke

#3683021 Quote

Hier ook vier generaties! Foto is gemaakt toen Tessa 2 dagen oud was…. met onze spiegelreflexcamera. Dus heb er nu ff een digitale foto van gemaakt, vandaar dat ie een beetje "wazig"is.

#3683023 Quote

ehm… ja hier staan mij twee lieve kinderen op, mijn vader en zijn moeder… alleen ik sta er dus niet bij op, beetje jammer wel

#3683024 Quote

Hoi Kay,

We hebben er ook eentje van vier generaties.
    Hier lig ik de armen van mijn Oma haar vader,mijn overgrootvader…die 7juli 80 jaartjes oud wordt.Nu ik wat groter ben plaagt hij me weleens,zoals hij met alle kleinkinderen doet.Hij is heel lief hoor!

Groetjes Tess.

#3683072 Quote

Hier ook 4 genaraties.
    Allemaal vrouwen.
    Mijn oma is 91, vind het leuk dat ze haar achterkleinkind kent.

Er zijn foto's alleen die heeft mijn moeder, dus staan niet op onze pc. helaas.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct