Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882722 Iemand Iets Gehoord Van Terra Hanneke

• Auteur

???

#3683013 Quote

Hallo,

Ja hoor! Ik ben gelukkig sinds zondag weer thuis, op eigen verzoek. Liggen kan ik thuis ook vind ik en dat is veeeeeel gezelliger! Had hier wel een berichtje achter gelaten, maar die kan ik inmiddels zelf ook niet meer vinden hihihihi.
    Het gaat inmiddels best wel weer aardig met me. Ik kan alleen echt niet langer dan een kwartier iets doen en aangezien ik dat maar 3 keer op een dag mag….schiet forummen er helaas snel bij in.
    Gisteren was ik weer even in het ziekenhuis voor controle, nu zijn ze weer bang voor zwangerschapsvergiftiging…ik ben er zelf niet bang voor hoor, dat is het gewoon echt niet, maar dat weten we dinsdag pas weer zeker!

Ik hoop snel wat vaker achter de pc te zitten, lief dat je aan me dacht!

Groetjes Hanneke zwanger van een spruit die toch echt minimaal nog 10 weken moet blijven zitten!

#3683081 Quote

Pff ja ik was wel echt geschrokken hoor! Het zal allemaal niet meevallen. Zo'n kleine uk en dan nog zwanger en dan ook nog moeten rusten. Ik leef met je mee hoor! Zorg goed voor jezelf dat de baby nog even in je buik blijft en laat dat forummen dan maar even voor wat het is. Er zijn belangrijkere dingen. Maar misschien kun je zelf of je lieve man heel af en toe even een berichtje typen dat het nog goed is zeg maar……

Doe rustig aan !!!

Liefs Kirsten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct