Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882723 Word Er Soms Doodmoe Van Jasper Waar Ziek

• Auteur

Pfffff, soms heb ik het even gehad hoor met al die griepjes, verkoudheden, tandjes die maar niet door willen komen, darmvirussen en nu dan de 6e ziekte! Gelukkig is de 6e ziekte niet ernstig ofzo, maar hij heeft eerst ruim 3 dagen flinke koorts gehad (rond de 40 graden, jengel de jengel) en sinds gisteren heeft hij de vlekjes en is de koorts weg, maar wat een gejengel de hele dag zeg. Hij zit totaal niet in zijn hum en het weer maakt het er dan nu ook niet makkelijker op. Soms is het gewoon zitten en schreeuwen maar. Nou, geloof me, na een tijd heb je dat ook wel gehad.

Hij heeft afgelopen weekend net genoten van zijn zwemavonturen en dan vind ik het zo sneu voor hem dat ie dan weer ziek raakt. Ze moeten hem wel de hele tijd hebben zeg en ik hoop dat ie  snel beter is, want maandag  wordt hij 1 jaar en dan zou het leuk zijn als ie een beetje fit is!

Sorry, maar moest het ff kwijt hoor…

Groet,
    Jacqueline  

#3683017 Quote

Hoi,
    herken het gevoel wel. Kan je echt van balen als je kindje niet fit is en zich daar ook vervelend bij voelt. Wij gaven dan weleens een zetpil een halfuur voor het eten ofzo. Dan ging de kleine lekker eten (voelde zich duidelijk beter) en knapte zichtbaar op.
    Voor ons is dat ook even verlichting….

Succes

Groet Renske mv Isa&Meike 12/07/06

#3683032 Quote

ik weet precies wat je bedoelt… zeker ook een creche-kind? Milo en Lior gaan allebei naar de creche en zijn dus ontzettend vaak ziek. Als ze niet in de creche worden aangestoken steken ze elkaar wel aan! Milo is 10,5 mnd en Lior is 2 jaar en 4 mnd dus ze zitten ook allebei echt in de vatbare periode…. En daarbij hebben/krijgen ze ook allebei buisjes! Doffe elende soms he. Ik ben de afgelopen 2 dagen met Lior thuis, ze heeft griep. Tja…. je moet maar zo denken: hoe meer ze nu  ziek zijn hoe minder ze later ziek worden! Sterkte!!

#3683033 Quote

Ja, idd, zetpillen werken verlichtend! We hebben 3 x per dag zetpillen moeten geven vanwege zijn hoge koorts de afgelopen paar dagen. Wel even gecheckt bij de huisarts, want ik vind het zelf niet zo prettig als het een paar dagen achter elkaar gebeurd. Het hielp duidelijk voor hem!  

Groetjes,
    Jacqueline  

#3683035 Quote

Hoi Stephanie,

Inderdaad Jasper gaat ok naar het kdv. Sindsdien lijkt het wel of hij elke keer wat heeft, maar ja, ze zeggen dat het erbij hoort al is het soms knap vermoeiend!

Jij ook sterkte met de kids!

Groet,
    Jacqueline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct