Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882726 Marasje

• Auteur

Welk cb ga jij?
    Ik zag in het verhaaltje van kiekje dat je de flessen af moest bouwen van het cb.
    Ik woon ook in spijkenisse en daar hebben ze het bij mij dus nooit over. Hoe verschillend kan het zijn, als ze (waarschijnlijk) o dicht bij elkaar zitten met het pand grrrr
    Nou goed dat was het weer (mijn beklacht over het cb)
    Hihi

Oh ja en uhh even nieuwsgierig… heb je ook een foto van jezelf en de tweeling, ben zo benieuwd of we elkaar al niet eens tegen het lijf gelopen zijn (zonder dat te weten)

Pauline

#3683040 Quote

Ik ga hier in de Maaswijk, er zitten een paar verschillende wijkverpleegkundigen (die ook allemaal weer een ander verhaal hebben trouwens…..) en 2 artsen, (idem !).

Ik hou me ook lang niet altijd aan HUN wijsheden hoor, pik er uit wat ik zelf denk dat goed is, maar met de flessen ben ik wel blij dat ik daar vanaf ben.

Het is zeker vreemd dat er landelijk ook totaal uiteenlopende dingen worden gezegd als je dat hier zo leest, maar goed…

Je kunt me zeker weleens tegengekomen zijn, we hebben een knaloranje Urban Jungle duokinderwagen, dus we vallen wel op !! haahaha !!

Deze foto ben ik met mijn zoontje Kayden, hier is ie net wakker.

Deze foto is van maart… toen het nog koud was in de kinderwagen !!
    Links mijn dochtertje Lauryn en rechts dus Kayden.

Nou… nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar jou… hahaah !

Groetjes Marasje

#3683043 Quote

Ik was diegene die vorige week en gister bijna anderhalf uur heeft zitten wachten met yoëll op het gemeentehuis hahahaha

Nee serieus hier zijn wij

In de achtertuin

Heb je ltijd in spijkenisse gewoont en op school gezeten?

#3683057 Quote

Wat een leuke foto zeg !! Ook al zo'n lekker ventje !

Nee, ik heb hiervoor in Den Haag en Delft gewoon en op school gezeten, Spijkenisse zijn we gaan wonen omdat het hier veel voordeliger was dan in de omg. Den Haag/Delft.

Dat gemeentehuis dat weet wat he, vreselijk !! Toen ik mijn paspoort moest vernieuwen vond ik 1 uur al tegek voor woorden.. jij had er dus nog blessure tijd begekregen !! Ramp !

groetjes Marasje

#3683061 Quote

Nou inderdaad dat voordelige hier hebben we gemerkt
    Had het er pas over met marieke (mama van thomas), ik stuurde haar het huis door waar we graag wilde wonen en die viel achterover van de grote van het huis met het prijskaartje. Volgens haar kocht je er bij hen een meterkast voor, haha
    Dus ook wij blijven wel om die reden in spijkenisse, komen waarschijnlijk dichter bij jullie wonen. ARGHHH eng he hihi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct