Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882730 Wie Gebruikt Er Nog Een Fopspeen

• Auteur

De titel zegt het al. Wie speent er nog. Soms heb ik het gevoel dat ik Milan de speen opdring en op andere momenten denk ik wel eens dat hij echt niet zonder kan. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wie er nog speent en of er al mensen zijn die de speen zonder pardon weggegooid hebben of alleen nog s'nachts gebruiken….

#3683056 Quote

Yoëll krijgt zn speen als hij gaat slapen.
    Als hij hangerig/ziekjes is krijgt hij hem zo ook wel als troost.
    Maar het liefst alleen met slapen. Wij houden ons er aan vast dat het straks als hij groter is makkelijker er vanaf komen is.
    Hij valt in slaap met zn speen en na een kwartier hoor je hem vallen en geven we hem pas weer als hij wakker wordt en het natuurlijk nog geen ochtend is. (komt best vaak voor haha)

#3683059 Quote

Julian (10 maanden) heeft zijn speen nog met het slapen gaan. Ook 'sochtends als hij al wakker is, maar nog in bed ligt (of zit of staat). Is zijn speen op de grond gevallen dan is het brullen. Als ik hem uit bed haal, dan blijft zijn speen in bed achter (hihi, ik hoef mijn hand maar op te houden of hij spuugt hem al uit!)
    Heel soms geef ik hem zijn speen als hij al heeft gegeten (tussen 1800 en 1900) en wij nog zitten te eten en hij duidelijk al  behoorlijk moe is.
    Wat mij betreft mag hij de speen nog een hele tijd houden om mee te gaan slapen. Ik heb zelf jaaaren geduimd, nou alles beter dan dat!

Groetjes,
    Ellen

#3683062 Quote

Lyanne krijgt d'r tutje als ze moe wordt en als ze gaat slapen. Ik leg er ook altijd eentje in de box, dan kan ze hem zelf pakken als ze daar behoefte aan heeft.

Gr. Marieke mv Lyanne

#3683068 Quote

Mijn Fabio heeft 2 spenen in zijn bedje. Hij wil geen knuffel meer (moet wel bij hem liggen, maar hij doet er niets mee), maar hij "knuffelt" met zijn spenen. Hij wisselt ze constant om en valt daardoor in slaap. Raar he?
    Hij slaapt dus met 1 speen in zijn mond en 1 in zijn handje.
    Ik heb ook altijd een speen bij me voor als hij echt heel erg moe is…..

Groetjes van Cissy

#3683069 Quote

Hoi hoi,

Ons Tess heeft nooit een speentje willen hebben,ze tufte het iedere keer weer uit.Wel is ze een liefhebber van duimen en best wel veel eigenlijk.Een tut kun je dan nog aan de kant leggen,maar ik ga haar duimpje toch echt niet uit haar mondje trekken.Nee,dat vind ik zielig,tis wel een lief gezicht…nog wel.

Groetjes Kitty en Tess.

#3683071 Quote

alleen om in slaap te vallen krijgt merel haar speentje.
    als ze hem snachts verliest dan is het goed, wij zijn er dan ook nog uit gehoeven (lees gegaan, want anders hadden we haar een tijdje laten huilen, ik zag mezelf niet 10x op een nacht die speen terug stoppen).

En ze heeft 2 knuffelbeesten in bed waar ze mee kletst en knuffelt..

#3683078 Quote

Hiya,

bij mij hetzelfde als skitje, Max wilde nooit een speen. Hij zuigt op zijn duim of soms knaagt ie op zo'n ouderwetse stoffen luier die ik altijd als spuugdoek gebruik. Daar moet hij mee naar bed anders gaat ie niet slapen (gelukkig heb ik er een stuk of 15 anders wordt het soms een beetje ranzig)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

#3683086 Quote

ik geef marek alleen nog de speen als hij moe wordt en dus met naar bed gaan Geef hem altijd wel mee naar het dagverblijf bv maar daar krijgen de leidsters hem om de oren hahaha…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct