Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882731 Verjaardagshoed Gezocht

• Auteur

Ergens op het forum hier heb ik een foto voorbij zien komen van een kindje met een mooie, gekleurde, stoffen feest-/verjaardagshoed op. Ik kan die foto nu natuurlijk nergens meer vinden.

Voor de 1e verjaardag van onze zoon lijkt het me erg leuk zo'n hoed te hebben. Wie weet waar deze te koop is ?

Alvast bedankt !

#3683074 Quote

Ik heb ze bij de Action zien liggen.

#3683075 Quote

Dat was ik!!! Denk ik. Bedoel je deze?

Hij is te koop bij Xenos, als ook de opblaasbare cijfers!!

Succes met de aankoop!

Groetjes Fonske (en Siebe)

#3683090 Quote

Ja die bedoel ik ! Geweldig istie ! Eens kijken of we vanmiddag tijd kunnen maken om te gaan shoppen. Bedankt voor jullie reacties.

#3683112 Quote

toys are us hebben ze ook

#3683117 Quote

JAAHAA! Leuk! Ik wil er ook eentje! Hoop ik alleen wel dat ie er net zo leuk bij lacht, hahahha! Lijkt me helemaal stoer, zo'n klein jochie met enorme feesthoed en maar lachen taart kliederen… ( Nog 6 weken!)

-X- marieke

#3683160 Quote

Ik heb 'm ! Met dank aan jullie tips. Helaas hadden ze net het cijfer 1 niet maar ach, wel de hoed en daar ging het om.
    Nu maar hopen dat we net zo'n mooie foto kunnen maken.

Nogmaals bedankt.

Groetjes, Manoah

#3683164 Quote

Ik heb hier ook gekeken, maar alleen nog maar roze…….staat zo lullig bij Pim!
    Als iemand hem nog te pakken kan krijgen ( een blauwe dan hé), wil je hem dan naar me opsturen, tegen betaling uiteraard?

Groetjes Sil

#3683219 Quote

Hier nog zo'n moeder die er wel één wilt hebben.
    Maar dan de vraag of mijn zoontje hem wel opzet….
    Hij heeft nu al een hekel aan bandana's en of en petje.

gr kaat

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct