Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

882733 Stepanie

• Auteur

Hey Stephanie,

Ik ben van 14 tot 19 augustus kinderloos, omdat de kindjes dan bij hun vader zijn, dus ik houd me aanbevolen om te komen testen of het nu inderdaad zo heet is bij jullie als jij nu wel beweert!! Dan kan ik de anderen op het forum misschien mededelen  of je wel of geen gelijk had, hahahahaha. Ik bedoel, je kunt wel iets roepen, maar ja, je zit zo ver weg….. Geintje hoor………

Groetjes Fonske.

#3683083 Quote

Sorry, voor het verkeerd schrijven van jouw naam in de titel. Het is al laat….en ik heb het koud en het regent pijpestelen hier…grmpfffff !!

#3683088 Quote

hahaha, je bent van harte welkom!! Alleen zorg ik dan wel voor een mooie kamer voor je, zoals je ziet zijn wij hier in de kleine uurtjes al wakker en dat doe ik je niet aan als je kinderloos bent!!!
    Kom maar lekker genieten van de zon hier, het is hier fantastisch!

#3683134 Quote

Meen je dat? Goh, ik zou best willen, maar ik ben bang dat het ticket alleen al ontzettend duur is. Op welke stad moet je vliegen in Israël? Ik heb al zitten kijken om b.v. een dag of 4-5 naar b.v. Mallorca te gaan, maar dan ben ik dus ook een honderd of 5 kwijt, omdat ik meteen gediscrimineerd wordt om het feit dat ik alleen ben en dus een één-persoonskamer wil. Tja, dat dat nog steeds kan in deze tijd. Er zijn zo ontzettend veel mensen alleen!!! Is er bij jou in de buurt wel een zee of meer? Moet jij gewoon werken? Ik weet niet hoor, ik wil me nu ook weer niet opdringen! Ik zou het wel heel leuk vinden om je een keer "in het echt" te ontmoeten!

Groetjes Fonske.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct